Systemizer X100
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2003
Hallo,
ik ben van plan mijn systeem te gaan upgraden, al drie jaar al eigelijk
Ik wil een nieuwe processor kopen en een nieuw moederbord, een AMD Athlon 64 3500+! Lijkt me wel een goed processortje. Maar... is het beter om een moederbord te kopen die PCI-E ondersteunt in plaats van eentje met AGP? Ik zou eigelijk niet al te veel willen vernieuwen, ik zou bijvoorbeeld graag mijn 1536mb aan 333mhz geheugen willen houden. Wat ik dus eigelijk zou moeten vernieuwen zijn:
*Het moederbord (uiteraard)
*De processor
*De videokaart
Nu zou ik niet al teveel willen uitgeven, ik denk dat mijn budget zo rond de €600,- zal zitten. Ik wil echter wel een systeem dat beter presteert dan deze die ik nu heb:
Pentium4 2,4 GHZ (533FSB)
1536mb RAM (333mhz)
Geforce 4 ti4600
.. ehm... ach eigelijk staat alles bij mijn systeem in mijn profiel.
Kunnen jullie me helpen met upgraden?
ik ben van plan mijn systeem te gaan upgraden, al drie jaar al eigelijk

Ik wil een nieuwe processor kopen en een nieuw moederbord, een AMD Athlon 64 3500+! Lijkt me wel een goed processortje. Maar... is het beter om een moederbord te kopen die PCI-E ondersteunt in plaats van eentje met AGP? Ik zou eigelijk niet al te veel willen vernieuwen, ik zou bijvoorbeeld graag mijn 1536mb aan 333mhz geheugen willen houden. Wat ik dus eigelijk zou moeten vernieuwen zijn:
*Het moederbord (uiteraard)
*De processor
*De videokaart
Nu zou ik niet al teveel willen uitgeven, ik denk dat mijn budget zo rond de €600,- zal zitten. Ik wil echter wel een systeem dat beter presteert dan deze die ik nu heb:
Pentium4 2,4 GHZ (533FSB)
1536mb RAM (333mhz)
Geforce 4 ti4600
.. ehm... ach eigelijk staat alles bij mijn systeem in mijn profiel.

Kunnen jullie me helpen met upgraden?