Moederbord probleem.. word gek:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReaNL

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Ik heb gisteren een nieuw moederbord gekocht (AsRock K7S8X).
Ik doe hem in me pc (alles staat voor zover ik weet wel goed ingesteld), start de pc op en krijg geen beeld op me beeldscherm
Dit probleem blijf ik hebben.. heb ik me "oude" moederbord er weer ingezet en heb ik exact hetzelfde probleem ..weet echt niet meer wat ik moet doen en waardoor het probleem komt.
Kan iemand mij daarbij helpen?

controleer de kabel van je monitor eens of die niet kapot is
zorg dat je hem wel goed aandrukt

Ik heb hier 2 beeldschermen staan en werken goed op deze pc.. dus dat is het niet:(

over welke pc gaat het nu?
je bedoeld dat je weer beeld hebt met het oude moederbord of met een ander beeldscherm?
zou kunnen dat de video ingang op je moederbord kapot is??

Had je je "oude" videokaart in je nieuwe moederbord geplaatst? Dan kan die misschien nu stuk zijn.

Ik zit nu achter me extreem oude pc (amd k6 300mhz).. op deze pc heb ik nu een geforce 2, die ook op me "oude" moederbord van me amd2800 kan. Ik heb ook een geforce xf 5600 256mb en die zit nu samen met mijn "oude" moederbord in me andere pc die niet werkt. Dus met het "oude goede" moederbord en met het nieuwe moederbord krijg ik het probleem dat de pc wel wat doet, maar ik geen beeld krijg.. zo is de situatie ;)

Al een andere videokaart geprobeerd want ik heb het idee dat het daar aan zou kunnen liggen.

Dat dacht ik in eerste instantie ook, dus zette er een andere videokaart in.. maar die geeft hetzelfde probleem.. en die videokart zit nu in de pc waar ik nu achter zit, dus kan het niet zijn:(

AGP slot defect ?

Heb je niet een pci kaartje ligge om eff te testen.
s3 met 1mb :) bv

mjah.. moet ergens nog een 1mb videokaartje hebben liggen, maar kan nergens vinden :S

en bios had ik ook al gereset.. naar mijn idee heb ik alles wel zoon beetje uitgetest, maar niets werkt.. en het frapante is dat ik nu dus 2 moederborden heb die hetzelfde probleem geven.. als het alleen de nieuwe was, dan kon ik makkelijker testen.

Ik heb precies het zelfde probleem ,en ook een pci gfx kaart geprobeerd ,doet het nog steeds niet :evil:

Ik was naar de winkel gegaan en heb het moederbord afgegeven.. zij kwamen er achter dat het moederbord kapot was.. heb ik nieuwe gekregen en werkt nu wel ;)

mijn computer reageerde niet meer na een vastloper in internet explorer ,na een koude reset ,blijft het scherm zwart ,maar alle andere hardware werkt perfect ,zelfs geen beeps...

Jazeker.. alleen wel vaag dat me "oude" mobo het ook begaf nadat ik um terugzette.. heb dus alsnog een nieuwe bij moeten kopen.. maja, das niet zoon ramp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan