moonstrike
Verenigingslid
- Lid geworden
- 13 mei 2006
goedenmiddag allemaal ik wou graag me vraag kwijt dus hier komt ie ik heb pas een MSI P6N SLI V2 gekocht met een Intel Core 2 Duo e6600 en 4x512 ram apacer UNB PC2 6400 CL5 gekocht aleen het probleem is hij wil niet opstarten alles doet het maar!!! hij wil niet opstarten van alles geprobeert ik heb zelfs een nieuwe voeding gekocht CoolerMaster 520w 520watt want ik hed namelijk de 24 normale pins en de 8 pins voor cpu maar bij de oude voeding had ik aleen maar 6 of 4 pins maar nu kom ik erachter dat dat het probleem niet is ok ok nu komt het pobleem alle componeten doen het en is getest!!
als ik het stroom erop leg dan gaat er een geel lampje branden in het boekje staat LED3 Yellow Lights when 5V stand by power is functional das dus een goed teken als je hem aan zet gaan er twee rode lampjes branden en een groen lampje dat zijn LED2 LED4 en LED5 dat betekent dat het alemaal doet nu komt het leuke boven de pci slots zit een 4 pins connector als je die er uit haalt gaat er een wit lichtje branden das LED1 LED1
als ik het stroom erop leg dan gaat er een geel lampje branden in het boekje staat LED3 Yellow Lights when 5V stand by power is functional das dus een goed teken als je hem aan zet gaan er twee rode lampjes branden en een groen lampje dat zijn LED2 LED4 en LED5 dat betekent dat het alemaal doet nu komt het leuke boven de pci slots zit een 4 pins connector als je die er uit haalt gaat er een wit lichtje branden das LED1 LED1