moederbord setup menu

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke waar ik nu mee bezig ben is tune up utilities 2013,

Hij heeft ontzettend veel fouten gevonden en verbeterd waaronder 1 in het opstarten dus wie-weet!

Toen ik de poste las zag ik van 'O ja effe die foto's maken...' maarja toen starte de pc weer normaal op :/ dus mocht tune up utilities 2013 niet werken dan ga ik de foto's maken

uh.... ik heb gewoon cmd geopend en dat erin gezet en toen me pc opnieuw opgestart :$

dus ik weet niet helemaal wat je bedoelt met update XD

ik draai op windows 7 en nee ik heb dat niet gedaan :$

(het probleem lijkt tot zover verholpen te zijn :D ik heb sinds het gebruik van tune up utilities geen problemen meer gehad dus we hebben hoop!, ik had tune up utilities eroverheen gegooid om alle fouten op te sporen en aan te passen...

Laatst bewerkt:
nja ik wil het eerst even aankijken voor ik meteen zeg opgelost.... begin vorige week dacht ik dit namelijk ook toen de computer 5x normaal opstarte... ik kijk het nog even aan mocht donderdag alles nog steeds zonder problemen verlopen dan zal ik opgelost zetten... jullie horen t nog! :thumb:

natuurlijk!!! >.> kom net thuis van school zet de pc aan, ga wat drinken halen.
Kom 5/ 10 minuten later weer naar boven staat me pc weer in bios menu! -___-

nja ik zet vanavond een rij foto's van het bios menu hier...

EDIT: meschien is het toeval.. maar ik heb het idee dat elke keer als ik die bios menu krijg met opstarten, daarna met afsluiten heeft windows altijd updates...? toeval of kan het een teken zijn?

Laatst bewerkt:
Wat vroeg ik nu,eerst?
Heb je al updates gedaan.

Nu komt hij vanzelf.
Zet jij de PC uit,Ook van het net??

hier zijn de foto's

en ik vroeg al een paar keer wat je met updates bedoelde, en nu snap ik het -__- je bedoelde windows update.... volgende keer even erbij zetten, kwam er echt niet op welke update je het over had...
maargoed ja ik heb honderden update's gedaan sinds de pc opnieuw geinstalleerd is. (2 weken geleden)

CAM00086.jpgCAM00094.jpgCAM00093.jpgCAM00092.jpgCAM00091.jpgCAM00090.jpgCAM00089.jpgCAM00088.jpgCAM00087.jpgCAM00095.jpg

Laatst bewerkt:
Tja, windows update.

helaas ,hier kan Ik niets mee.
Misschien iemand met Medion-bord,en gegevens.

Zie dat de ACPI auto config uitstaat, is dat standaard na default?
En bij de peg de memory bij ipg op 128MB, ook standaard?

Zie dat de ACPI auto config uitstaat, is dat standaard na default?
En bij de peg de memory bij ipg op 128MB, ook standaard?

alle instellingen staan op load default optimismed settings ofzo iets, ik heb er niks aan veranderd, dus alles wat je ziet is standaard....
verder heb ik geen verstand van bios menu's (op de boot optie na)

nogmaals voor de duidelijkheid, het gaat om MSI-7728 ver2.0

Laatst bewerkt:
ik heb trouwens ook wel eens een melding gehad over 'bootmgr' ?
zou dat verband kunnen hebben?

Bootmanager. heeft met het booten te maken.
Misschien verkeerd ingesteld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan