moederbord slaat vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo allemaal

vaagje ik heb een moederbord van asus (striker II formula) . bij dit moederbord word een programma mee geleverd all gear 3. als ik in dit progje de turbo stand aan klikt staad de pc vast heeft iemand misschien evaring mee . en zo wat moet er op het moederbord zitten .
mijn systeem

cpu Q9300 4x2500 mhz
geheugen geil ddr 2 1066 4gig
video kaart 2x msi nx 8800 gts in sli gekoppelt
moederbord asus striker II formula
voeding tougepower 750 watt
harddisk samsung 750 gig

nu zeg alternate dat dit programma niet goed is van asus . lijkt me erg sterk maar ja ik weet het niet .en volgens mijn moet allis wat ik heb best tegen een klein beetje overklokken kunnen .
raar maar waar wat nu

gr djoeke

software matig zou ik er niet aan beginnen.
turbo stand is zo wie de hoogste stand wat meestal lockups en onstabiel systeem gaat worden.
beste kan je better in de bios de boel voorichtig om hoog doen en zo een goede overclock te krijgen.

Laatst bewerkt:
oke dus ik moet het progje niet gaan gebruiken alleen maar in de bios op klokken

bedankt

Ik heb zelf een Abit IN9 32X MAX moederbord, bij dit moederbord wordt ook software geleverd waarmee vanuit Windows de pc kan worden overgeclockt. Dit programma en windows lopen vast wanneer de voltages en dus snelheden worden aangepast.

Het is beter de waarden in de BIOS te wijzigen, zoals virtuosa al eerder aangaf.

Groeten,

Sys88

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan