Moederbord vragen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kind
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kind

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
1.Maak het wat uit watvoor moederbord je neemt of moettie aan speciale eisen voldoen?
2.Is het vervangen van moederbord makkelijk
3.Aangezien ik het een beetje duur vind om nu een nieuwe pc te kopen wil ik vragen wel moederbord ik zou kunnen nemen om me huidige te vervangen om me pc ook een beetje s neller te maken en te moderniseren, pc is al sinds 2005, dus daarbij nogmaals welke moederbord is geschikt voor mijn pc?

Dit zijn ongeveer de specs van mijn pc.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00280666&cc=ca&lc=en&dlc=fr&product=443756#

Hoi,

Weet niet waar de pc voor gebruikt wordt maar allee met een moederbord ben je er niet is al te oud om er nog iets van te maken:confused:

En het moederbord inbouwen valt mee maar er zitten wel veel onderdelen en aansluitingen op en dat als je niet te vaak doet kan dat verwarrend zijn maar met moed en rust kom je een eind
E het moederbord wat je wil ligt er aan welke processor je dus wilt een intel of een amd en dan zijn er ook nog verschillende sockets waar van voor intel 1155 de laatste is en am 3 voor de amd is dat het geval.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Weet niet waar de pc voor gebruikt wordt maar allee met een moederbord ben je er niet is al te oud om er nog iets van te maken:confused:

Kan ik wel me pc zodanig 'oppimpen' dat ik er wel wat mee kan, want i kwil goeie kwaliteit games erop spelen, ik wil niet een nieuwe pc moeten kopen snap je? Moet ik een nieuwe voeding kopen ofzo? zeg dat er een oplossing is

Hoi,

Kan wel zeggen dat er en oplossing is maar dan zou ik moeten liegen denk ik en dat doe ik dus niet een nieuwe voeding helpt niet en ligt er ook nog aan welke games je wilt spelen maar de huidige gaat niet lukken.

Ps je hoeft niet te quote hoor scheelt weer ruimte op de server;)

Kan ik niet zegmaar de microprocessor en de moederbord vervangen en iets kiezen wat compatibel met elkaar is (microprocessor, moederbord) of niet?

Weet je uberhaupt nog andere plekken waar ze me hier kunnen informeren (fora's)
Want het lijkt me superzonde om me pc weg te moete gooien en zegmaar een nieuwe moeten kopen.

Processor, ram, videokaart etc. moeten allemaal compatible zijn met je evt. nieuwe mobo dus dat gaat niet echt lonen.

Hoi,

Als je een nieuw moederbord wilt zal je
1 een nieuwe processor moeten
2 nieuw geheugen
3 nieuwe videokaart
4 een ander voeding want neem even aan dat de huidige dit niet trekt.
Dus blijft alleen de kast over en de dvd
cd-romspeler over.

Okeee. kunnen jullie mij nu helpen en hoe een zo goede pc met componenten wat tegenwoordig goed van kwaliteit zijn ter beschikking zouden kunnen zijn?
budget 300-500 euro.

En hoe k moet zoeken enzovoorts, Mij lijkt het niet erg o mdie kast en dvd alleen maar te gebruiken en de rest allemaal nieuw,als ik maar de huidige pc niet ergens moet laten rotten Zegmaar, ookal nieuwe onderdelen maar alsnog.

Laatst bewerkt:
coenraad niet slecht bedoeld hoor maar dat is troep die pc heeft een 9500GT kaart daar kun je niet goed mee gamen
en zeker geen 200 euro waard verder is die cpu ook al dik verouderd ik zou er niet meer uitgeven dan 150 euro

ik snap dat je die pc kwijt wil maar kom op...
hij kan veel beter! met het budget wat hij heeft opgegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan