moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.bongers

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2002
hallo,

Ik heb zondag op de beurs een leeg systeem gekocht.

p4 2400 mgh 256 ddr333 in kast.
Ik wil wel eens weten of het moederbord iets is? en of het nut heeft om een hd te kopen van 80gb 133ata 8mb cash? of deze moederbord z'n schijf benut?

nog een vraagje er zit sound onboard is die kwaliteit goed en of beter dan een creative sb live 1024? deze heb ik ook over van mijn vorige pc.

meer info over moederboard vind je op www.club-3d.com het is type px845 pev
alvast bedankt!!

Doet mij een beetje denken aan de omgekeerde wereld. Eerst kopen en dan kijken of het wat is. Maarja, iedere gek (NO OFFENCE) zijn gebrek laten we maar zeggen:D

niet slecht syteempie
kzou der idd ff een 80 gigh schijf in hangen en sound onboard is altijd slechter. wil je echt goed geluid zou ik de creative audigy player 2 kopen dan heb je echt waar voor je geld

Geplaatst door a.bongers

..en of het nut heeft om een hd te kopen van 80gb 133ata 8mb cash? of deze moederbord z'n schijf benut?
nog een vraagje er zit sound onboard is die kwaliteit goed en of beter dan een creative sb live 1024? deze heb ik ook over van mijn vorige pc.
Het moederbord biedt je ata 100; ata133 zal niet geheel worden benut van de harddisk. Het zal 100mb/sec als richtlijn aanhouden. Ik denk dat je de WD caviar serie bedoelt? Die heeft ata100. Maakt in theorie wel/ in praktijk geen verschil.
Over de kwaliteit van je onboard dan wel 1024...de eerste heeft 6channel; kwaliteit geen idee, klein gokje: vergelijkbaar(?)
De specificaties liegen er niet om, al zou je ook 'ns de pro versie kunnen overwegen w.b. ethernet, hetzij echter 't ontbreken agp 8x, maar da's serieus te verwaarlozen op dit moment.
Een kanttekening vind ik wel dat de floppycontroller qua airflow mb.t. floppykabel onlogisch is geplaatst, maar ik overdrijf.
Verder zie ik op de website van club-3d staan dat er ondersteuning geboden wordt voor cpu's tot 2,8ghz. Al verwacht ik dat, net zoals Abatron, de chipset Hyper-Threating ondersteuning biedt, en dus wellicht in de toekomst er met een bIOS upgrade de 3,06ghz op kan.
aldusneoseeker:
In summery a very nice motherboard with only one drawback; DDR333 is only capable at rated speeds on the 133 FSB 'B' Pentiums. If you are looking for a motherbaord that is stable, offers native USB 2.0 support and has a sparkling blue PCB this is for you. However if your looking for 8X AGP and DDR400 you would be better off looking at a non Intel based board.
(Kan iemand nog duidelijk het verschil aangeven tussen de px845 pev en de px845 pevp ?Pure interesse.)

bedankt voor de reacties !
jullie hebben mij voldoende geinformeerd !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan