moederbord??

• Onderwerp starter Onderwerp starter saab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
geheugen zit er niet in en de videokaart ook niet. Dus zelfs als hij helemaal gestript is wil hij niet starten met de cpu erin. Met de cpu eruit doet ie dus meer.

Geplaatst door saab
geheugen zit er niet in en de videokaart ook niet. Dus zelfs als hij helemaal gestript is wil hij niet starten met de cpu erin. Met de cpu eruit doet ie dus meer.

nee zonder cpu doet ie het sowieso niet..

Moederbord had een vriend van me nog liggen, nieuw in de verpakking. Dus dat winkel-idee gaat helaas ook nu weer niet op.

Voor de duidelijkheid:
Als ik de CPU erin doe, dan doet de pc helemaal niets. Totaal niets dus.
Als ik de CPu eruithaal dan start ie wel op maar geeft ie een piep omdat er geen cpu inzit, maar dat is logisch.

deze pc zul je moeten laten testen. Het kan vanalles zijn en voorlopig gok ik op de CPU...

Nieuwe processor erin en hij doet het weer!!!!!!!!
Maar nu het vlg. probleem, het kan niet op!
Kennelijk heeft mijn harde schijf ook een opdonder gehad, ik krijg de volgende melding op een blauw scherm (ik haat blauwe schermen)

Er is een probleem gevonden en win is afgesloten om schade te voorkomen.
Controleer of de schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten. Voer chdsk/ f uit.
Dit alles kan niet omdat ik niet bij de C: kan komen, op niet met een opstardiskette.

techn. info:
stop: en een rits getallen.

Kan iemand me hiermee helpen???

maak op een andere pc een win98 opstartdiskette. Zorg dat 'FDISK' erop staat.

Start nu op vanaf die diskette en voer FDISK uit. Dit formateert je harde schijf. Vervolgens opnieuw windows installeren...

Mijn gegevens op de schijf zijn dus voorgoed verloren??
Hoe maak ik een win 98 opstartdisk als ik alleen maar XP op de pc's heb staan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan