Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo deskundigen.
Ik wil een nieuw moederbord in mijn pc doen, kan ik zomaar een ander erin.?
Of moet je eerst bepaalde dingen weten, zo ja wat bijvoorbeeld.
Dit was mijn eerste vraag, tot zo.
Ja, je moet wel op een aantal punten letten. Als je je complete systeem hier post kunnen we voor je uitzoeken waar je op moet letten.
Wat is de reden dat je een ander moederbord wilt? Het is nogal een "vorige" generatie wat je daar hebt. Die zal niet veel sneller worden met een nieuw moederbord.
Hoe krijg ik hem sneller dan,moet wel een manier zijn of niet?
Persoonlijk vind ik elke upgrade van dat systeem niet meer van deze tijd. Houd het dingetje zoals het is en ga eens kijken voor wat nieuwers.
Een fatsoenlijke upgrade in jouw geval zal zeker mobo + processor + geheugen zijn, 40 GB harddisk is uit de klasse erg klein, en de meeste onboard videokaarten van tegenwoordig zijn stukken beter dan je Geforce 2.
Dat moederbord is niet meer te krijgen of je zou eens moeten proberen 2de hands
Je moet weten wat je wilt met je computer. Wat mag het kosten? Hoe handig en secuur ben jezelf?
Je hebt nodig
- kast
- voeding
- moederbord (onboard video en geluid)
- processor + koeler + koelpasta
- geheugen
- minimaal 1 DVD/CD speler / brander
- minimaal 1 harddisk
- eventueel een videokaart
- eventueel een geluidskaart
Ik ben eigenlijk wel handig, vind ik zelf en dit mag niet meer dan 300euro kosten.
Wat denk je zou dat lukken?.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.