Moet ik bijbetalen voor extra diensten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkekip1

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2011
Berichten
119
Gegroet,


Ik had een vraagje als ik met mijn abbonoment iets bestel zoals op habbo (speel ik niet maar als voorbeeld) van die credits koop wat gebeurd er dan gaat dat van de belminuten of gaat het bij het eind bedrag van de maand erbij ?

Groeten
Dikkee
 
Laatst bewerkt:
Hangt zover ik weer af van de mogelijkheden af die je provider aanbied.
Welk abonnement heb je?
 
Ik heb t-mobile zo'n eentje van 25 euro per maand zonder internet met internet 30 per maand maar eerste 9 maanden 15 euro permaand 100 belminuten permaand bij die van de vorige maand
 
Heeft dat abonnement ook een naam? Dat maakt het iets makkelijker zoeken.

Bij een normaal abonnement, is mijn ervaring, betaal je voor extra diensten gewoon extra aan het einde van de maand. Bijvoorbeeld als je meedoet met SMS prijsvragen (zoveel cent per bericht) via TV. Bij mijn Vodafone abonnement werd dat geboekt als Premium SMS.

Bij Prepaid gaat het vaak van het beltegoed af, bij 1 van de T-mobile prepaid abo's zie ik bijv staan:
Betalen vanuit je beltegoed.

Maar de eenvoudigste manier is uiteraard het gewoon eens te proberen, aan het einde van de maand heb je zeker je antwoord :D
 
Ik heb de titel aangepast, deze was niet echt duidelijk.
 
Heb de naam kunnen vinden Satshow > Bedankt wist geen naam :D. Maar de naam van mij abonnement is: Smart plus 100
 
Hmm ok, dan ben ik er vrijwel zeker van dat aan het einde van de maand de credits apart op de rekening vermeld staan.
Als ik de Habbo website ook bekijk dan zijn dit dus exact de dingen die buiten je normale bundel vallen, die worden dus gewoon naast het maandelijkse bedrag in rekening gebracht.
Maar wil je zekerheid dan zou ik even contact opnemen met T-Mobile of het eenmalig proberen dan merk je het vanzelf hoe het werkt.

Eerder heb ik wel een abonnement gehad waarbij het wel via het telefoon tegoed betaald werd, maar dat was een zakelijk abonnement en die hebben ook andere voorwaarden.
 
Natuurlijk buiten de bundel. Afhankelijk van de betaalwijze die Habbo accepteert kan het ook nog zijn dat je via bijvoorbeeld Click&buy moet betalen.
Hier zou ik zeker mee oppassen, als je automatisch incasso mislukt bij Click and buy brengen ze direct 15 euro "administratiekosten in rekening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan