moet ik drivers hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
316
Heb ubuntu geeinstalleerd. Voel me er helemaal thuis mee, behalve het feit dat het mijn samsung mobiel niet herkent( Hier zit een kart in waar ik bestanden op zet via windows( Normaal gesproken, dit zou toch ook met linux moeten lukken?), ook moet ik drivers voor mijn hp printer hebben en mijn wavemaster usb koptelefoon doet het niet, ik krijg er geen geluid uit, het zet het geluid wel harder en zachter en de (geluid) test lukt ook, maar verder komt er geen geluid uit. Welke drivers heb ik allemaal nodig? Ja, ik weet het, domme vraag, hoef alleen maar te googlen, maar ben er een beetje te moe voor.
 
Nou wil ik graag een image branden naar mijn cd. De brasero is er, de xf burn ook, maar ik kan ze niet gebruiken. Hoe moet ik ze gebruiken? Ik zie alleen reviews eronder staan en een afbeelding die helemaal niks doet. Help aub, moet vandaag nog branden.
 
Je laatste bericht verwijderd. Is een niet toegestaande bump. Men is allemaal vrijwillig op dit forum en beetje geduld kan geen kwaad. Ookal wil je graag.;)
 
Ik begrijp hieruit dat je niet weet hoe je een brandprogramma moet installeren ?

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan