Moet ik een nieuwe videokaart aanschaffen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ey

Mijn monitor is gewoon de standaard dell die erbij zat.
Monitor Afmeting : 19 inch
Maximale Resolutie : 1280 x 1024 @ 60 Hz
Horizontale frame rate : 31 - 83 kHz
Verticale frame rate : 56 - 76 Hz
Bandbreedte : 140 MHz

Ik game altijd op zo hoog mogelijk. En wanneer het beeld dan schokkerig wordt doe ik hem een beetje omlaag, want voor me gevoel werkt dat. Maar ik wil gewoon op de grootste resolutie spelen natuurlijk.

Is die HD4870 veel beter dan de 4850? Merk je veel verschil?

Trouwens morgen neem ik me beslissing en ga ik em bestellen. Anders blijf ik vragen stellen tot volgende maand en dat schiet ook niet op :p

Alvast bedankt en tot ziens

Als je die niet van plan bent te vervangen: Neem dat de 512MB HD4870,, deze is weer wat goedkoper.
De hd4870 is een stuk beter dan de HD4850. Ik heb hem nu al een jaar en ik kan alles perfect spelen.

Helpmijnnnn

Hallo,

Ik wil graag een video kaart kopen.
Ik zelf weet niet wat geschikt is voor mij?.
Ik zelf wil graag games spelen op de pc.
Hier heeft u een kleine overzicht van wat ik in mijn computer heb :

Bijlagen

• info.JPG
    info.JPG
    47,4 KB · Weergaven: 11
ey ik heb em besteld!

het is de club 3d HD 4870 geworden.

Echt bedankt allemaal en wanneer ik weer een probleem of vraagje heb dan kom ik zeker naar deze site terug:thumb:.

@Fikret;
Je kan beter een eigen onderwerp maken want dit wordt een beetje onoverzichtelijk als iedereen elkaar door elkaar gaat helpen;)

Laterz

sabst3r, zeker late wete of alles terug vlotjes verloopt met je nieuwe grafische kaart...

Hallo,

Ik wil graag een video kaart kopen.
Ik zelf weet niet wat geschikt is voor mij?.
Ik zelf wil graag games spelen op de pc.
Hier heeft u een kleine overzicht van wat ik in mijn computer heb :
Graag een eigen vraag aanmaken. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

ey
ik heb een probleem...
Hij is net binnen gekomen en nu ik hem wil installeren zie ik dat ik maar 1 power connector heb terwijl de videokaart er 2 nodig heeft:eek:. Kan je gewoon een 2de power connector kopen en makkerlijk in de computer voegen of kan ik beter deze terug brengen en een andere kopen? Ik wil graag snel antwoord want ik ga morgen op vakantie....

Alvast bedankt en tot ziens

normaal zit er een verloopstukje in de doos :confused:

32249.jpg

ey

Ja ik dacht ook dat er zon snoertje bij zou zitten maar nee. Een vriend van me heeft me al geholpen en ik heb op ebay al zon snoertje besteld. en als het goed is dan moet ie het nu doen.

Tnx en laterz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan