Moet ik me hier druk om maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duhastmich17

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Sinds vanmiddag krijg ik om de zoveel keren deze melding:

alert.JPG

Ik heb zo mijn vermoedens dat dit een virus is. Er draaid in programma genaamd: locator.exe op de achtergrond af en toe. Deze bevind zich in de map C:/Windows/system32.

Is dit een virus? Zo ja is er antivirus software voor?

Frank

Locator.exe is een onderdeel van de RPC.

Remote Procedure Call. Een verzameling protocollen voor het geven van instructies die via het netwerk kunnen worden verstuurd om uitgevoerd te worden. Een client computer verstuurt een verzoek naar een server en de resultaten woden naar de client computer gestuurd. De computer die het verzoek indient en de computer die het verzoek afhandelt, zijn ver van elkaar gescheiden in een netwerk. Remote procedure calls spelen een sleutelrol in gedistribueerde gegevensverwerking en het client/server-computermodel.

Kijk ook hier:
http://www.reger24.de/prozesse/LOCATOR.EXE.html

Maar wat moet ik hier nu mee doen? Met virus scan vind ie nix en op een antivirus site stond dat er van buitenaf een ftp server word geinstalleerd op mijn pc met dat programma.

Daarbij komt ook dat ik elke keer die melding krijg als ik in verkenner zit. Super irritant dus.

Geplaatst door duhastmich17
Dat vraag ik me nou ook af
rolleyes.gif

What does it mean when I receive an XtreamLok Alert error?

This error is caused by Xlok when the environment that is running is seen as unsafe, ie that the security could be compromised. Generally there is a debugger program loaded into memory at this time but sometimes an "innocent" program can trigger the error as they are doing something out of the ordinary. You should close all your applications in memory to determine which one is causing the error.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan