Moet Ik Nieuwe Modem Hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik ga morgen een nieuwe pc ophalen bij mediamarkt, en koop er een linksys router bij.

Maar nu heb ik nog even een vraag....ik heb een wanadoo-lite abbonement, en een ericson 121dp modem, maar als ik de modem wil verbinden met de router, zal ik toch een andere modem moeten aanschaffen of niet?? want de telefoonlijn komt binnen op modem en modem gaat via usb naar pc toe.

Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven of ik een andere modem moet aanschaffen??

en wat dan de beste is??

alvast bedankt :)

zit er op dat modem alleen een usb aansluiting of kan er ook een andere stekker op aangesloten worden.

Als je toch een nieuwe PC gaat halen en van plan bent een Linksys router te kopen, koop dan een WAG354G van Linksys, ben je in een keer klaar.
Hoef je niets door te verbinden.
Ben je meteen klaar voor ADSL2+
Perfect apparaat!

@puppie

Achter op dat modempje zit een aansluiting voor telefoonlijn en een stekker die in de modem hoort, geen usb of netwerkkabel ingang, andere uiteinde van de stekker zit usb.

@ A.J.

Ik moet eigenlijk een router hebben die voor zowel Draadloos als met netwerkkabel kan. En hij moet geschikt zijn voor ADSL en KABEL, is die daar geschikt voor wat jij noemde ??

Voor alles wat je opnoemt, behalve kabel, helaas.

want mss dat wij dus nog een keer overgaan op kabel omdat het hier in de buurt nu komt opzetten.

Heb je hier nog een goeie tip voor mij dan voor een router die aan die eissen voldoet ???

Laatst bewerkt:
Kijk eens op linksys.nl
Wat mij betreft de top in de modems en routers.

ik heb wel gekeken, maar heb er niet veel verstand van al die routers....zou jij mij 1 aan kunnen raden of iemand anders ??? :o

Bandit.
Er is nog niks gekocht hoor.
Morgen pas.

maar nog even voor de duidelijk heid, moet ik nu een andere modem aanschaffen?
of is er nu een router die zowel draadloos als met kabel kan, waar een modem bij inzit ??

Geplaatst door puppie
Bandit.
Er is nog niks gekocht hoor.
Morgen pas.

Ja:o maar @AJ loopt te zeuren,dat ie er 1 heeft gekocht die niet voor kabel is ,en dat nummer wat ik opgeef is volgen s mij en voor kabel en KPN nou ja je weet wat ik bedoel

Ik loop ten eerste nooit te zeuren en ik heb er 1 voor mezelf gekocht die niet voor kabel is omdat ik geen kabel heb.
TS heeft er 1 nodig die je voor beide kunt gebruiken en heb toen alleen een merkadvies gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan