mogelijk een virus???

Status
Niet open voor verdere reacties.

els.m

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2004
hallo allemaal, ben Els en...

reeds enige tijd worstel ik met een installatieprobleem, daarom begin ik te vermoeden dat het wel eens om een virus zou kunnen gaan.
ik heb nog een oude pc pentium1 ;HD 1.2GB; 130Mhz stond win95 op en probeer nu win98 op te zetten maar krijg steeds als antwoord dat er een gekonprimeerd deel moet verwijderd worden.
dit lukt niet door Formateren /partitioneren/fdisk-mbr/ weet nu echt niet meer wat ik kan doen, kan iemand mij enige raad geven.

alvast van harte bedakt, Els:o

hallo Eric,

was het maar zo eenvoudig, ik heb reeds verschillende keren een nieuwe partietie gemaakt, terug geformatteerd maar zonder resultaat.

heb ook eens geprobeerd om fdisk/MBR uit te voeren maar ik had de indruk dat dit te rap gedaan was en daarom misschien niet echt gebeurt is.

maar weet ik veel,

alvast bedankt Els:thumb:

Hallo Els

Wat bedoel je met nieuwe partitie gemaakt.

De bedoeling is dat je alle partities verwijderd. Dus eerst logische stations in extended partitie verwijderen, extended partitie verwijderen.

Dan Primaire partitie verwijderen en daarna moet hij bij optie 4 aangeven dat er geen partities zijn.

Dan nieuwe primaire partitie aanmaken. Als actieve partitie instellen en formateren.

Dit alles na opstart via opstart diskette.

Dan alles van je CD uit de map Win98 kopiëren naar c:\windows\options\cabs. Wel eerst die directory maken hoor.

Dan CD c:\windows\options\cabs
en vervolgens achter de C prompt Setup [Enter]

Eric.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan