Mogelijk om een exe in mp3 te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
iexpress.exe (standaard in Windows XP/Vista)
Starten via "uitvoeren"......

ja, dat had ik ook al gevonden.
Alleen dan zorg je er naar mij weten niet voor dat het 1 bestand wordt.
Maar dan verberg je er gewoon 1.

Het ziet er uit als 1 bestand. Klik je het aan dan gaat op de achtergrond de "selfextractor" aan het werk welke het bestand uitpakt, de mp3 afspeelt en de .exe activeert.......

Digitale commissarissen staan toch wel aan de "goede kant" van de samenleving? Want je kunt hiermee natuurlijk ook veel "zieke grappen" uithalen....

Maar moet je het bestand dan eerst uitpakken? of kan je hem gelijk als mp3 neer zetten.

Het bestand staat als .mp3 in de filelist. Het uitpakken gebeurt zoals gezegd (onzichtbaar) op de achtergrond...... je hoeft daar zelf niets voor te doen....

ja, maar wat ik eigelijk wil hebben is dat ik het exe. bestand in de mp3 komt te zitten.
Dus dat je twee bestanden 1 maakt.

Maar je wilt ook dat zowel de mp3 gaat afspelen (dus echt muziek geeft) en dat de .exe geactiveerd wordt..... Dat kan alleen maar als er een "routine" ingebouwd is die dit als een soort .bat afwerkt......

Kan me slecht voorstellen dat een "school" vraagt om 'n exe bestand in een mp3 file te integreren.:o

Je kan het doen via CMD om een exe in een mp3 te krijgen maar het extracten gaat niet werken :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan