Mogelijk te wijzigen in database

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope, nog steeds het zelfde beperkte kleurenpalette. Maar ik denk dat gast0660 een sjabloon gebruikt heeft, ik had dat ook altijd bij Access. hele mooie voorbeeld formulieren met mooie motieven die je zelf niet nagebouwd kreeg. :(
Maakt niet uit , we hobbyen vrolijk verder.

Hoi,

Je leest en of kijkt niet goed.
Het is niet alleen het kleurenpalet.
Zie mijn vorig schrijven.

hoi,
ik klik op properties, dan op categorized dan staat bovenaan Name daaronder Backcolor die open ik, dan heb ik 2 tabs met palette en system , meer heb ik niet.

Bij mij staat er
Afbeelding
Pictures → (bitmap)
Normaal staat er Pictures → (geen)
Je zult het plaatje zomaar niet vinden op jouw Pc.

Ook is de backstyle op transparant gezet.

ok nu begrijp ik wat je bedoelt, je kijkt niet bij het kleuren palette maar bij de pictures. ok ik zal Dotchie userform eens op pictures bekijken. hahaha zo krijg je idd wel wat miscommunicatie ik heb de amerikaanse versie en jij blijkbaar de nederlandse. maar komt helemaal goed. Bedankt voor je geduld :thumb:

Hoi, je hebt helemaal gelijk er staat idd picture : bitmap maar als ik die wil openklikken krijg alleen een filedialog te zien, dus helaas pindakaas.

Maar weer wat geleerd. Ik zal eens in GIMP wat mooie rechthoeken met kleurgradaties tekenen en die als bitmap wegschrijven kan ik die als knop picture gebruiken. Bedankt voor de tip.
groetjes rob

Bovenaan heb ik een bestandje meegestuurd. Mooi werkt de "volgende" en "vorige"-button. (synchroon verloop in listview en tekstveld).

Waarom wordt bv. rij 4 ingevuld terwijl ik in rij 3 iets wijzig?
Bovendien krijg ik na de melding "Ingave aangepast" de foutboodschap dat de "toegang wordt geweigerd = fout 70".
Hoe kan dit?

Groet,
Jo

Laatst bewerkt:
Dank je Hellboy, ik denk dat mijn vraag in een verkeerd draadje is terechtgekomen.
Ik zal deze plaatsen in mijn eigen draadje waar deze voor bedoeld was.

Groet,
Jo

Hoi,
ga hier maar eens mee spelen
greetz
Ik heb het bestand zoeken,aanpassen,invullen ook geprobeerd. Er zit echter een fout in het bestand. als ik zoek op bijv op familienaam en ik klik onder op de naam om die te wijzigen (aanpassen) dan wordt niet de bewuste naam aangepast, maar de bovenste naam in de sheet wordt overschreven door de gegevens die ik zojuist aangepast heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan