Ik heb twee kolommen in een Excel bestand. De ene kolom bevat nummers van afdelingen (kostenplaatsen) en de andere kolom kostensoorten (grootboekrekeningen). Nu wil ik graag elke mogelijke combinatie in een nieuwe kolom.
Voorbeeld
kolom 1 afdeling a heeft nr 1000 en afdeling b heeft nummer 2000. kolom 2 salarissen heeft nr 410000 en voedingskosten heeft nummer 430000
en dan wil ik een lijst
1000410000
1000430000
2000410000
2000430000
Maar omdat er zoveel afdelingen en kostensoorten zijn, is het niet te doen om handmatig een lijst te maken. Dit moet makkelijker kunnen. Iemand een idee?
Ik gebruik de Nederlandse versie van Excel.
Voorbeeld
kolom 1 afdeling a heeft nr 1000 en afdeling b heeft nummer 2000. kolom 2 salarissen heeft nr 410000 en voedingskosten heeft nummer 430000
en dan wil ik een lijst
1000410000
1000430000
2000410000
2000430000
Maar omdat er zoveel afdelingen en kostensoorten zijn, is het niet te doen om handmatig een lijst te maken. Dit moet makkelijker kunnen. Iemand een idee?
Ik gebruik de Nederlandse versie van Excel.