Mogelijke fout met USB poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

njgv

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
221
Hallo,
Ik heb een cardreader van Sweex voor de kaart van mijn digitale camera. Ik heb thans een Fuli A202 camera overgenomen, helaas zonder utility cd. De kaart uit deze camera paste echter niet in mijn cardreader, dus wilde ik op zoek gaan op het net naar deze installatie cd. Vervolgens heb ik om de pc voor te bereiden de USB driver voor die fuji camerage download. Ik ben nu de cardreader kwijt en krijg hem na herinstallatie niet meer terug.
Ik ben bang dat de usb poort niet meer goed werkt. Overigens de cardreader krijgt wel voeding.
Ik denk dat ik maar een cardreader aanschaf , welke bestemd is voor de kaart, een XD picture card van 256 mb.
Ik heb de driver voor de fuji usb weer verwijderd via config. en software.
Kan ik de nieuwe cardreader weer gewoon aansluiten na installatie of moet ik de usb poort wederom geschikt maken.
Wat moet ik doen om e.e.a. weer goed funktionerend te krijgen.
Niek.
 
De USB moet de kaart reader weer gewoon kunnen zien.
Voor de meesten camera's hoef je de software niet te installeren, als je de usb linkt met de camera dan komt deze gewoon bij deze computer te staan. :)

groet speedtouch
 
Usb

Hardstikke goede suggestie Speedtouch!!
USB kabeltje aangesloten en even de usb drive voor de Fuji gedownload en voila, alles werkt perfecto.
:D
Bedankt voor het advies!
Niek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan