Mogelijke upgrades

Status
Niet open voor verdere reacties.

r0wan

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Ik heb hier een acer aspire m1610

Er zit een Intel dual core e2140 (1.6 x2 Ghz), werkgeheugen van 2 gb en een videokaart van Nvidia G-force 8300 GS, nou heb ik problemen met als ik een spel speel dat het laggt, wat zou dan de beste upgrade zijn ? en nog 225 gb vrije ruimte op mijn harde schijf, ik heb bijv. al problemen met het spel Far Cry 1 .
bvd, rowan

Laatst bewerkt:
Een betere videokaart zou het beste zijn.
Een 8300GS is niet gemaakt om op te gamen.

Maar ja, dan is ook belangrijk om te weten hoe zwaar je voeding is.
Dat kan je vinden als je je computer openschroeft op de zijkant van de voeding.

kan dat niet op een andere manier ? :confused:

wat ik ook zie bij systemrequirementslab, dat bij de meeste spellen de videokaart wel goed genoeg is maar de processor niet ? kan dat ook kloppen ?

kan dat niet op een andere manier ? :confused:

wat ik ook zie bij systemrequirementslab, dat bij de meeste spellen de videokaart wel goed genoeg is maar de processor niet ? kan dat ook kloppen ?

lijkt me sterk.
Een E2140 is dan wel een vrij simpele processor, maar er zijn echt veel slechtere processors.
De videokaart is de zwakke plek, maar natuurlijk is de processor ook niet snel.

dus een nieuwe videokaart... weet iemand dan een redelijk goeie onder de 100 € ?

25 november 2008, 20:36 #6
r0wan
Junior Member

Geregistreerd: 18 november 2008 dus een nieuwe videokaart... weet iemand dan een redelijk goeie onder de 100 € ?

Dan kunnen wij je helaas niet goed adviseren.
En eh... hoe ga je die nieuwe videokaart plaatsen zonder de kast open te schroeven?:p

dat doet de winkel maar lekker voor mij (A), is er geen internet site ofzo om te kijke wat je voeding is ?

Nee, maar dan moet je toch naar een pc-boer gaan en daar een videokaart kopen en plaatsen!
En zonder te weten hoeveel watt jou voeding is kunnen we geen advies geven.

Laatst bewerkt:
oke, en zijn die wel een beetje goed om mee te gamen ?

oke, en zijn die wel een beetje goed om mee te gamen ?
Best wel aardig. Natuurlijk niet fantastisch, maar dat mag je ook niet verwachten: dan moet je gewoon een nieuw systeem kopen.
Wil je alles op 'high' spelen dan raad ik je dat toch wel aan.

Heb je trouwens niet een extreem smalle kasT?

oke, een nieuwe kast beter idee :P, hij is niet extreem smal gewoon standaard :O, misschien dat ik volgend jaar ofzo een nieuwe kast koop dan ^^

oke, een nieuwe kast beter idee :P, hij is niet extreem smal gewoon standaard :O, misschien dat ik volgend jaar ofzo een nieuwe kast koop dan ^^

Nee, het gaat er meer om dat in die small form-kasten geen normale videokaart past:
G.jpg

Heb je een gewone kast (ook al is ie wat kleiner) dan is het geen probleem.

nee, zo 1 is het niet, maar ik denk dat ik ooit eens een nieuwe kast koop, dan neem ik alles beter gelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan