• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Mogelijkheden van een knop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NurseX

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
Hoi,

Ik heb een vraag over de knoppen van het formulier in excel; standaard word de tekst van een knop gecentreerd. Als ik naar de eigenschappen van de knop ga kijken zie ik helaas niet de mogelijkheid om dit te veranderen. Ik heb namelijk een smalle knop gemaakt en nu is mijn tekst hierop verdwenen en kan hem met geen mogelijkheid terug krijgen, tenzij ik de knop groter maak (maar dat wil ik niet).
Ik heb ook al geprobeerd om een tekst bovenop de knop te plaatsen, maar dan werkt de knop niet meer. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Greetz :o

bedankt voor jullie reacties.
De oplossing bleek heel simpel, het menu wat trucker10 laat zien, kreeg ik namelijk niet te zien. Ik had een knop van "werkset besturiingselementen" gebruikt en die heeft maar beperkte mogelijkheden. Nu gebruik ik de knop van "formulieren" en die kan je inderdaad veel beter opmaken.
Ik vraag me nu nog wel af of je binnen deze knoppen van "formulier" ook de kleur van de knop kan veranderen, wat dat kan ik niet zien?

Greetz:confused:

bedankt voor jullie reacties.
De oplossing bleek heel simpel, het menu wat trucker10 laat zien, kreeg ik namelijk niet te zien. Ik had een knop van "werkset besturiingselementen" gebruikt en die heeft maar beperkte mogelijkheden. Nu gebruik ik de knop van "formulieren" en die kan je inderdaad veel beter opmaken.
Ik vraag me nu nog wel af of je binnen deze knoppen van "formulier" ook de kleur van de knop kan veranderen, wat dat kan ik niet zien?

Greetz:confused:

Volgens mij niet , je kan altijd zelf een knop aanmaken en deze in je excel blad opnemen , deze knop kan je dan vooraf bewerken , nadien moet je hem naar koppelen aan je macro of waarvoor hij ook moet dienen

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik had er niet bij stil gestaan, maar je kan inderdaad natuurlijk altijd een afbeelding gebruiken.....
Ik kan er in ieder geval mee door!

Greetz :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan