MOH Airborne

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yanntie23

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2011
Ik heb MOH Airborne verkregen via internet.. Heb hem geintstalleerd en de crack in die map gekopieerd.. alleen als ik nu de crack open om het spel te willen spelen krijg ik een melding dat wxmsw262u.dll ontbreekt op me computer.. KAn ik deze nog dowloaden en in welke map moet ik hem dan kopieeren??

Ik heb MOH Airborne verkregen via internet.. Heb hem geintstalleerd en de crack in die map gekopieerd.. alleen als ik nu de crack open om het spel te willen spelen krijg ik een melding dat wxmsw262u.dll ontbreekt op me computer.. KAn ik deze nog dowloaden en in welke map moet ik hem dan kopieeren??

Dat krijg je met illegaale games en hiermee mogen wij je niet helpen lees even de regels door...

@izomac: Dat mag je wel als je maar geen download links geeft.Dus als je een oplossing hebt dan mag je die plaatsen.
(tekstueel )

Lees dus zelf even de regels door.;)

gewoon anders even googelen naar wxmsw262u.dll , dan vind je vanzelf een download ervan,
(dit komt vaker voor met gedownloade games, en is geen echt probleem).
ik denk dat je m in een map Main moet plaatsen, of Bin als die er is. heb deze game niet meer
geinstalled dus kan t niet checken. maar gewoon anders even de mappen van de game doorlopen
en kijken waar allemaal andere .dll files staan, en m dan gewoon daar naar toe slepen/kopieeren.

succes
leon

Hij moet in de map Binaries, die in de map UnrealEngine3 staat.
Suc6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan