moh pacific assault doet niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
heb ik de demo Medal of Honor Pacific assault eindelijk binnen, geinstalleert, doet ie t niet!Krijg de melding dat deze demo niet op mijn videokaart is getest. T gaat om een mx4000-kaartje! Wie weet wat hier aan de hand is, of is ie echt alleen maar te spelen op de geteste kaarten??:confused:

Weet echt niemand hier een oplossing voor, wil toch echt graag de demo kunnen spelen om te weten of het de moeite loont een exemplaar aan te schaffen!:confused:

Ben echt verbaast dat niemand dit probleem niet herkent, ben vast niet de enigste! W8 het nog ff af...

Vertel even wat meer over je systeem want hier heb ik niet veel aan.En misschien kun je even exact de foutmelding toevoegen bij bijlage.

Geplaatst door hoep
Vertel even wat meer over je systeem want hier heb ik niet veel aan.
Zie het knopje "systeem" van Tarabass.
Ik ga er vanuit dat het om die pc gaat.

@Tarabass,
ik ben bang dat je videokaart toch het probleem geeft.

Zie hier de systeemeisen voor de Demo:
· CPU: 2.0+ GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon processor
· RAM: 512 MB RAM
· Videokaart: ATI or Nvidia card with 128+ MB video memory
· The MOHPA High End Demo requires a DirectX 9 video card.

De systeemeisen voor de volledige versie zijn iets lager:
· CPU: 1.5 GHz or faster
· RAM: 256 MB or more
· Video: DirectX 8.1 compatible video card
· Sound: DirectX 8.1 sound card
Bron:
http://www.fps-factory.nl/nieuws/179

Ja, daar was ik al bang voor! Toch raar dat ik met een mx4000 128 mb niet wegkom voor deze demo:( ! Weet dat dit niet een van de beste is, maar heb deze kaart voor de dual-aansluiting...
Positief bekeken belooft dit natuurlijk wel wat qua spel zometeen, het zal er vast superstrak uitzien straks allemaal (als je een ti-serie hebt natuurlijk:rolleyes: )
In ieder geval bedankt voor jullie reacties....

mijn MOH: pacific assault doet het ook niet....... dat komt omdat mijn videokaart directx 8.1 niet volledig ondersteund...........
weet iemand hier misschien waar ik die volledige ondersteuning kan downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan