MOH Spearhead.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandido

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2000
Berichten
357
Ik zit vast bij het level "Bastogne - Defend the front".
Nadat je de kapitein heb gered moet je naar de rechterflank om te helpen, daarna krijg je een opdracht om naar de linkerflank toe te gaan. Als daar iedereen naar de eeuwige jachtvelden is gestuurd, krijg je een nieuwe opdracht : Opnieuw naar de linkerflank.
Daar aangekomen begint het. Met 4 man tegen in witte jassen gestoken duitsers in het donker in de sneeuw. 4 tanks, zover ben ik gekomen, en tientallen duitsers. Zodra er 1 duitser over de greppel is ....einde verhaal.
Hoe kan ik dit level uitspelen?

Bij voorbaat dank voor de reactie.

El Bandido.
 
k, Panzer pakken en als eerste die tank uitschakellen. Terwijl je naar de andere flank loopt zoveer mogelijk mannekes uit de greppel houden. Maar niet stil blijven staan...en als je die volgende tank in het zicht krijgt, daar weer op concentreren.

Jah...:thumb:
 
Maar als je schakelt van panzer-wapen naar mitrailleur zijn er al 10 duitsers in de greppel....
 
:rolleyes: Je bent toch niet alleen, laat je maten die gastjes afknallen en shakel diegene die te ver door dringen uit. Daarom is het ook belangrijk die tank eerst te doen, die schiet namelijk je maatjes af ... :confused:
 
Ben al 2 dagen bezig... Lijkt onmogelijk met 3 maatjes..Maar het zal toch moeten vrees ik. Cheats zijn niet aan mij besteed.

Thanx, El bandido.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan