MoH werkt niet meer na inst. spearhead

Status
Niet open voor verdere reacties.

working man

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Berichten
155
dag allemaal, na installatie van spearhead werkt m`n medal of honor allied assault niet meer.
spearhead werkt wel, die heb ik bijna uitgespeeld.
maar als ik MoH wil opstarten krijg ik de mededeling

"de toepassing kan niet worden gestart omdat system86.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen"

opnieuw installeren werkt niet, deze melding blijft.
en deze "system86.dll" kan ik niet weer vinden op de cd`s van MoH nog op m`n winXP cd.
wie weet `m wel te vinden ?
ps, happy 2003

athlon 1800
win XP prof.
256 mb ddr etc
 
`file.

Je mist de file dus.Ten eerste je hebt winzip nodig,als je dat heb kun je eht bestand hier weer downloaden.Ga de lijst af en zoek het bestand:http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?system86.Maar ik weet neit waar je het moet zetten.Kan op het spel zijn maar ook voor het systeem.Maar als ik het bij uitvoeren wil zoeken,dan vind hij niks.Dus zal het voor het spel zijn.:thumb:
 
heb `m , en in de map D/windows/system gezet.
MoH opstarten wil nog niet, ik zal `m eerst eens opnieuw installeren vanavond.
kijken of het dan wel gaat. in ieder geval bedankt
 
maarre.

Maarre.Wacht effe.Als ik bij start>uitvoeren ga dan kan hij niks daarvan vinden.Dus is het logisch dat je het in het spel moet zetten(een map van het spel)Maar het kan ook zijn dat omdat hij hem niet meer vind(dus niet meer kan lezen)hij toch voor windows is omdat hij hem niet meer herkend.maar probeer het eerst effen,voorat je het spel opnieuw gaat installeren toch effen het bestand in een map van het spel te plaatsen.
 
ik heb MoH opnieuw geìnstalleerd en het werkt weer .
volgens mij heeft die spearhead add-on voor problemen gezorgd.
maar ja, daar hebben we helpmij voor:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan