MOHA installatieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefann

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Heey,
Kheb MOHA gekocht maar als ik hem probeer te installeren stopt hij ineens als hij bij het Physx onderdeel is.

Iemand een oplossing? Mijn systeemeisen zijn meer dan genoeg..
Stefan

En welke hardware heb je dan?

Hoe weet je dat je aan de eisen voldoet?

Drivers up to date?

Foutmelding lijkt toch bij de videokaart weg te komen.

Er komt geen foutmelding, gaat ineens naar desktop ??

Vanmorge net nieuwe videokaart gekocht.. op mn oude videokaart deed hij het wel maar die was ergg slegt..

Ja mn eisen voldoen :) ik kan CoD4 full spelen (1440x1080 helemaal smooth)

Hij laatste wat hij doet is die Physx installeren en dan floept hij eruit :(

Iemand en oplossing>?

Niet zolang je de vraag welke hardware je hebt niet beantwoord...

En nogmaals, hoe zit het met je drivers?

Wij kunnen vanaf hier natuurlijk niet zien wat jij in je pc hebt zitten...

Ok, kheb n nVidia GT 220.. de driver is een VGA driver? v866. Vista32: 190.45 GameOSD for Vista: 3.06.0731..
Ik had daarvoor een nVidia 7050 en daarop deed hij het wel.. Ik heb nu wel nVidia Physx erop staan, ligt het daaraan?

Eerst even in configuratiescherm > software PhysX de-installeren. Spel installeren en daarna PhysX nog eens bij Nvidia vandaan.

Hartstikke bdankt! hij doet het! Kan ik nu weer die driver van nVidia installeren maar dat MOHA het nog steeds doet?

Ja die heb ik laten staan, het spel werkt dan wel maar nu ik nVidia weer heb gedowload gooit nVidia die AGAIA PHYSX er weer af :( dus elke keer als ik dat spel wel spelen moet ik AGAIA erop zetten en als ik andere spellen speel zet ik die van nVidia erop (<-- Die van nVidia werkt wat beter).. Achjaa.. Hij doet t tenmiste :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan