Moha Werkyt Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MIKEDANNY

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2003
heb een spel wil deze op internet spelen maar kom er niet op
wat doe ik verkeerd
heb een router met adsl
werk met ip code`s
als ik de ip van de router door geef verteld het spel dat de server niet heeft gevonden

help

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je de firewall al eens uitgezet in de router?

Wil je even de Caps-Lock van je toetsenbord uitzetten, nu komt het over alsof je schreeuwt.

Als ik het goed begrijp bega jij hier een grote fout. Je moet bij verbinding maken met IP adres niet je eigen IP adres invullen, of heb ik dat verkeerd begrepen...

Heb je wel een legale versie van het spel? Je kan niet met kopie's online spelen namelijk.

Geplaatst door Masera

Bij Mohaa wel.

Weet je dat wel zeker? Ik heb em zelf es geleend van één (kopie) en ik kon met geen mogelijkheid online spelen.

Met Call Of Duty is dit ook zo. Je kan ook met dit spel niet met een kopie online spelen. En vreemd is dat niet, aangezien het dezelfde makers zijn geweest die ook Mohaa hebben gemaakt. Gelukkig heb ik van CoD een originele cd. :D

EYE

Hey MIKEADNNY weet je wat je moet doen?
1:Haal de firewall weg
2:download EYE op http://www.udpsoft.com/eye2/index.html

en installeer dat.
Dat is een heel simpel programmatje.Je klik gewoon op de spelmode en klikt boven op refresh(rode en blauwe pijltje) en dan krijg je een heel lijst met servers en je kan beginne met spele.
En trouwens jongens je kan makkelijk kopien online spele.Ik speel mohaa online en call of duty ook.De tweede is een beetje lastig vanwege de serial want die is moeilijk te krijge.En de Key-GENs werken ook nie online alleen singeplayer.

Geplaatst door Muurhond

Weet je dat wel zeker? Ik heb em zelf es geleend van één (kopie) en ik kon met geen mogelijkheid online spelen.

Met Call Of Duty is dit ook zo. Je kan ook met dit spel niet met een kopie online spelen. En vreemd is dat niet, aangezien het dezelfde makers zijn geweest die ook Mohaa hebben gemaakt. Gelukkig heb ik van CoD een originele cd. :D

Jep, Mohaa en Mohaa SP kunnen beide gewoon online. Call of Duty werkt idd niet als je hem illegaal hebt.

maar voor COD is er een private server patch uit waarmee je op "private"servers wel online kan spelen.

JA

Hey ik heb laatst een serial gehad van iemand waarmee iedereen online kan op alle servers maar hij is nog nie goed uitgwerkt.Maar ik heb hem van een vriend en hij van zn neef.En die is computer techneut/nerd :D.Maar na een maandje zullen er duizenden zulke serials zijn.Ik ga het hier nie posten.En die mensen van Call of Duty zijn slim.Maar de hackers nog slimmer ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan