MOHAA 1ste level doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelieboelie

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2002
beste,

ik heb een probleem met het spel MOHAA
als ik de training speel doet alles het perfect :)
als ik daarna het eerste level ga spelen, doet ook alleshet nog perfect :)
maar zodra ik het eerste level heb gehaald, springt het beeld terug naar het hoofdscherm, erg vreemd....... :(
heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

ohw jah, heb win Xp home, Pentium 4 2,53 geforce TI 4200 128MB

Hoi,

Heb je toevallig een demoversie met maar 1 speelbaar level???

Daan

Controleer even de instellingen qua resolutie etc en zet hem eens wat lager (weet niet waar hij nu op staat) en probeer het nog eens.

Hoi Casper,

Volgens roelie speelt het 1ste level uit. Als de resolutie niet goed zal zijn (of iets dergelijks), hoe kan ie dan dat level spelen en de rest niet???

Groeten Daan.

Ja dat weet ik toch niet, maar probeer het eens, heb ook diverse keren zulk soort problemen gehad met bepaalde games en het lager zetten van de resolutie was de oplossing, maar is geheel afhankelijk van welke resolutie nu gebruikt wordt natuurlijk.

Ik ben een fanatieke gamer en had nog nooit van dat probleem gehoord. Natuurlijk heb ik ook wel eens problemen gehad met grafische instellingen. In die gevallen kan ik het spel helemaal niet spelen en niet 1 level zoals Roelie.
Vandaar mijn verbazing Casper...

Ben wel zeer benieuwd naar een oplossing.

groeten Daan.

het is geen demo, heb het spel in de winkel gekocht.
ik heb MOHAA op een resoltuie van 1024 x 728
als ik heb hem draai op bijvoorbele 600x800 doet hij het ook niet, het kan ook niet aan win Xp liggen want bij een vriend die win 98 heeft, doet hij het ook niet :(
heb hem ook al een keer verwijderd en opnieuwe geinstalleerd maar niks helpt :(

Hoi Roelie,

Tja...aan je systeem ligt het ook niet want dat is zwaar genoeg.

Heb je al gekeken voor een patch??? Mail anders eens naar de ontwikkelaar enbekijk even wat gameforums (fora???)
Die weet ik niet uit mijn hoofd, maar googlen doet wonderen.

Ik zal vanmiddag ook even voor je zoeken.

Oja: welke "versie" heb jij van Mohaa. Dat is wel makkelijk om te weten als er idd een patch te vinden is.

Groeten Daan.

ik heb inmiddels de patch geinstalleerd, maar geen verandering...erg vreemd..... :(

ik heb inmiddels de patch (versie 1.11 NL, was de enige patch die er was)geinstalleerd, maar geen verandering...erg vreemd..... :(

Sorry,

Ik heb het spel zelf niet meer. Probeer de fansites eens.
Is er geen cheat om levels over te slaan en dan vanaf dat level te saven??? Tis maar een optie;)

Veel succes verder!

Groeten Daan.

heeft iemand anders dan wel het spel medal of honor allied assault, en is zo vriendelijk om een save game van missie 2 aan mij te geven? DAN BEN IK U ZEER DANKBAAR

Ik heb nog wel een save liggen...moet je maar ff je email adres geven (via privebericht of zo als je dat liever hebt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan