mohaa cheats in multyplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluysen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
beste,
als ik cheats wil gebruiken in de multyplayer versie lukt het niet.hoe zorg ik ervoor dat ik wel cheats kan gebruiken????
liefst zo snel mogelijk een antwoord

wil wel gewoon, alleen het is niet leuK!! je word heeeeel snel gekickt!!

met het ~ wil het!

Geplaatst door sluysen
beste,
als ik cheats wil gebruiken in de multyplayer versie lukt het niet.hoe zorg ik ervoor dat ik wel cheats kan gebruiken????
liefst zo snel mogelijk een antwoord

Als de server waar jij in joint, Cheats Enabled o.i.d aan hebben staan, dan kan je cheaten ja. Maar reken maar dat er erg weinig van dit soort servers zijn.

Cheaten is trouwens voor mietjes vind ik....

Geplaatst door Muurhond

Als de server waar jij in joint, Cheats Enabled o.i.d aan hebben staan, dan kan je cheaten ja. Maar reken maar dat er erg weinig van dit soort servers zijn.

Cheaten is trouwens voor mietjes vind ik....

kun je beter neit gaan spelen, want je hebt sowieso dat iedereen godmode heeft :confused:

Cheaten is very very lame...

Als je het toch wil, google dan ff op de term 'Mohaa Bot'
Zoek voor een aimbot ofzow

Geplaatst door headout
Als je dat vindt, waarom dan toch zulke nuttige :rolleyes: info geven?

Omdat we er ijn om elkaar te helpen...
Laat hem z'n gang maar gaan... Hij word vanzelf wel gekick, of knetter hard uitgescholden...

Online spelen en dan cheaten????????
Man wat en loosers.Gewoon veel blijven oefenen en beter worden.
Zelf host ik wel eens een spel voor DFTFD en er komen ook wel eens cheaters in mijn spel, ik kan ze er niet uitdonderen maar we laten ze wel weten wat we er van vinden.
En ben eens eerlijk, wie hou je nu eigenlijk voor de gek.
JEZELF toch, denken dat je goed bent maar zonder cheat nog geen koe kunnen raken als je er al op zit.
Be faire and play faire.

Geplaatst door headout
Als je dat vindt, waarom dan toch zulke nuttige :rolleyes: info geven?

Hij heeft wel gelijk. Online cheaten is simpelweg niks anders dan het spel verpesten omdat je het niet zonder kan.

Tip : Ga veel tegen bots spelen (En nee niet op easy en uiteraard zonder cheats) dan wordt je vanzelf beter zodat je het online ook zonder cheats kan.

yeah cheaten suckt !!!

neem nu SOFII al die wallhacks en die lame cheats !!!

haat het net zoals bugs in ee ngame misbruiken.
grmble ... ik ga er depri van worden :p

ikzelf suck in ut2003 maar ik cheat ook niet :) ik blijf oefenen :) :D

ps helpmij rocks ze kunnen BIJNA op alles een antwoord geven en dat heb ik nog niet veel gevonden op het i-net

ga zo door helpmij !

Geplaatst door BrEeZeR

Hij heeft wel gelijk. Online cheaten is simpelweg niks anders dan het spel verpesten omdat je het niet zonder kan.

Tip : Ga veel tegen bots spelen (En nee niet op easy en uiteraard zonder cheats) dan wordt je vanzelf beter zodat je het online ook zonder cheats kan.

[offtopic] Toffe avater breezer[/offtopic]

Geplaatst door roelieboelie
niemand cheats voor multiplayer?

Zoals ik al zei, dat hangt van de te joinen server af:

Andere mogelijkheid is er niet gelukkig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan