Mohaa (E) + MohaaB (N)

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Die combinatie wil bij mij niet lukken, na de installatie loopt alles vlekkeloos maar bij het opstarten van MOHAAb, gaat de cdrom raar doen, en doet die het niet:confused:

Orgineel ? Ja alle 2 ;)

Ik heb dat probleem ook :(

Als ik dan mohaaB opstart krijg ik dit scherm
attachment.php

En daarna een foutmelding .. (rapport verzenden ...)

Bijlagen

• mohaab fout.jpg
    mohaab fout.jpg
    31,4 KB · Weergaven: 163
Nou kijk .. ik had eerst Mohaa gekocht in het buitenland .. hij was in het engels .. dat vond ik niet erg .. maar zaterdag had ik MohaaB gekocht in Nederland .. de Nederlandse versie.. ik dacht dat dat niet erg was .. want ik had ook al de Nederlandse MohaaS geinstalleerd .. (inmiddels verwijderd .. was niet nodig voor mohaaB.. stond op de verpakking)

Geplaatst door excelsior
Nou kijk .. ik had eerst Mohaa gekocht in het buitenland .. hij was in het engels .. dat vond ik niet erg .. maar zaterdag had ik MohaaB gekocht in Nederland .. de Nederlandse versie.. ik dacht dat dat niet erg was .. want ik had ook al de Nederlandse MohaaS geinstalleerd .. (inmiddels verwijderd .. was niet nodig voor mohaaB.. stond op de verpakking)

Aha, ik snap et helemaal.
nooo.gif

Het probleem is gewoon... dat de installatie-procedure gewoon normaal verloopt, maar na het starten van het spel, krijg ik hetzelfde beeld als jappie-zland... en rare geluiden in de cdromspeler.. met navolgins van een fout..

Geplaatst door Muurhond

Aha, ik snap et helemaal.
nooo.gif

Nou kijk het zit denk ik zo:
Hij heeft MohAA in het engels
MohaaS in het nederlands
(die 2 samen werken goed)
en MohaaB in het nederlands
(en mohaa en mohaaB samen werkt niet, net als bij mij)

S van Spearhead ;)

Maar het probleem is inmiddels opgelost, ik heb een no-cd crack geinstalleert en nu werkt die vlekkeloos :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan