Mohaa fps lag

Status
Niet open voor verdere reacties.

SunSafe

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Ik speel al zo'n 3 jaar mohaa in clanverband en tot kort heb ik een nieuwe pc.
Vroeger op mijn oude pc ging het spel super goed zonder fps lag heel vlotjes.
Met men nieuwe computer heb ik nieuwe driver update(nvidia.com)moeten downloaden
om het spel te kunne spelen.Maar nu heb ik harde fps lag(20.00) Ik heb al geprobeerd om de instellingen in game te verlagen maar nog steeds heb ik die vreselijke lag,ook heb ik
bij nVidia settings mijn instellingen verlaagd tot prestatie i.p.v kwaliteit.

Ik ben ten einde raad, Iemand oplossing voor dit probleem?

Grtz:SunSafe

Driver voor de chipset van je moederbord wel geinstalleerd? Welk moederbord (merk en type) heb je?

Heb je tevens de oude videokaart-driver wel op de goede manier verwijderd alvorens de nieuwe driver te hebben geinstalleerd?

Ik ben geen voorstander van nieuwe pc's met software vooraf geinstalleerd. Dit is er vaak zeer snel opgezet en verder niet optimaal afgesteld. Als het even kan, zou ik de harde schijf indelen en alles er schoon en serieus opnieuw opzetten.

misschien eens je systeem van binnen ff aan ons laten zien. En dan zou ik vooral het moederbord en de koeling willen weten.

nVidia Geforce 7300GS(512 mb)
AMD Athlon 64 X 4200+
2Gb RAM-geheugen

nVidia chipset

Hoe kan ik de naam van mijn moederbord,koeling weten?

Oke, dan hier alvast de drivers die je kan downloaden en installeren;

Videokaart: Klik!
Chipset: Klik!
DirectX9c Ocotober 2006 update: Klik!

Verder eerst dit nalezen hoe je je oude videokaart-driver moet verwijderen van te voren:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=257902

(in jouw geval kan je ook de oude nForce-driver verwijderen via dat programma. nForce ff aanklikken uit het rijtje en op Start klikken)

Laatst bewerkt:
Oke, dan hier alvast de drivers die je kan downloaden en installeren;

Videokaart: Klik!
Chipset: Klik!
DirectX9c Ocotober 2006 update: Klik!

Verder eerst dit nalezen hoe je je oude videokaart-driver moet verwijderen van te voren:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=257902

(in jouw geval kan je ook de oude nForce-driver verwijderen via dat programma. nForce ff aanklikken uit het rijtje en op Start klikken)
Bij die directX9 vraagt hij waar dit de extracted files te plaaten welke directory moet ik hier
invullen?

Als ik deze drivers installeer dan valt mij internet weg,ik snap er niets meer van:shocked:

Bij die directX9 vraagt hij waar dit de extracted files te plaaten welke directory moet ik hier
invullen?

Naar een mapje op de c:\-schijf. Noem de map directx ofzo en zorg dat ie ie bestanden hierin neerzet.

Daarna de setup runnen die in die map staat. (dxsetup.exe o.i.d)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan