MOHAA: Multiplayer FPS probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadbeauty

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Beste,

Ik speel al een jaar of 6/7 Medal of Honor Allied Assault, fantastisch spel.

Maar sinds een paar maanden heb ik een nieuw moederbord processor en geheugen, daarbij heb ik een 256 mb videocard om te gamen.

Mijn spel loopt altijd op 96/97 FPS, maar de laatste tijd zakt deze gewoon midden in ut spel ineens naar 15 ofozo, onspeelbaar dus.

Hoe kan dit zomaar zakken? na een minuutje is dat ook wel weer over en doet ie zo een paar keer op een avond. Op zich niet zon punt, maar ontzettend balen in een War/Match.

Gr DB

Meld even wat je eerst had
Dus in je Systeem
En wat je nu hebt

Hoi,

ik ben niet thuis dus moet dit ff uit mijn hoofd, maar zoiets is het:

Eerst:

Athlon XP 1800+, 1533 MHz
2x256 DDR geheugen
Asus K7 lite moerderbord
Asus XFX GeForce 6200 265 mb

Nu:

AMD sempron 3000+
Winfast k8m890m2ma
1x 1024 MBDDR
Asus Radeon EAX1300Pro

deze gegevens kloppen nou !!!!

kun je daar iets mee?

Laatst bewerkt:
ok , en heb je ook de benodigde drivers geinstalleerd voor je videokaart en Chipset ?

Hoi,

sorry van t weekend niet thuis geweest dus heb niet meer gekeken....

Euhm ja ik heb gewoon de drivers van het chipset op cdrom erbij gekregen en geinstalleerd.

De eerst paar maanden ging het altijd goed, en sinds een paar weken krijg ik dat probleem. Ik weet niet zoveel van computers, maar eerlijk gezegd vind ik dat de pc ook maar traag is. Bijvoorbeeld bij het laden van het bureaublad, duurt het heel lang, en als ik denk dat hij klaar is gaat het beeld altijd nog tot 2 keer toe helemaal zwart(flits 2 a 3 sec) voordat ik hem echt kan gebruiken.

misschien heeft dat ook van invloed...? vaak als de FPS zakt gaat ook het hardeschijf lampje branden en hoor ik de kast meer herrie maken.

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan