mohaa online

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Berichten
341
Ik ben nu al de hele dag bezig om MOHAA online te kunnen spelen. Helaas lukt me dat niet.

Ik begrijp helemaal niets van de Gamespy (allemaal reklame e.d.) Wie kan mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen om MOHAA online te kunnen spelen. Ik heb de officiele versie dus daar kan het niet aan liggen.

hopelijk kan iemand mij helpen,

groet,
kompas
 
updates ophalen bij EAgames.com.na de update kan je de online servers gebruiken van mohaa zelf ..gamespy is rotzooi vind ik.vind heel veel servers niet
en de ongevraagde reclame is ook sh-it mohaa update kijk bij downloads/patches.na de update kan je via mohaa spelen ga naar de rechterdeur/onlineplay dan verbinding makenmet spel via internet dan zoeken naar servers via internet .dan moet je de hele server lijst krijgen
 
Laatst bewerkt:
neem de rechter deur in hoofdmenu
dan neem de middelste deur (join game)
dan selecteer je de bovenste optie
dan komt er een lijst met servers te staan
klik er 1 aan, die je leuk vind
en klik rechts onder op join game
even wachten...en spelen maar
 
mohaa

gamespy bevalt mij anders prima!
en welke ander iets gebruik jij dan om servers te vinden ?
 
ik heb een patch moeten downloaden om mohaa on line te kunne spelen en als je die patch hebt krijg je inderdaad zo een lijst met servers. die patch vind je op:de ea games site en op die pagina zoek je dit:MOHAA Dutch 1.11 Patch
MOHAA_NL_ONLY_patch111v9safedisk.exe (15.4MB) veel suc6
 
erg leuk

Hee ik heb het enorm naar mijn zin.
Gewoon patch dowloaden, rechter deur, server pakken en spelen maar. GameSpy is werkelijk enorm k*t. Inschrijven is een ramp en enige hulp ho maar. Nee gewoon rechter deur en have fun.

thanx
kompas
 
ik heb het met de patch gedaan en ik speel et hele dagen ( nu speel ik meer psearhead)
mss knal ik je wel nog eens overhoop :p
 
inlog

ook ik heb GEEN problemen met game spy , ja ok er komt wel eens reclame maar die klik je weer weg .
het voordeel van Game spy is dat je , per categorie kunt kiezen en niet alles door elkaar staat . daarnaast kan je aantal spelers , ping , naam op alfabet, enzenz kiezen Game spy zelf gaat op de zogenaamde slaapstand als je online gaat bij een server , wat wel jammer is van game spy dat het vrij duur is voor een geregistreerde versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan