MOHAA open GL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Berichten
677
Ik heb windows XP Pro versie en krijg bij opstarten van Mohaa de melding "Open GL'.

Moet ik een driver downloaden of zo en waar en welke kan ik dan nemen_

groet,

Robin
 
Videokaart-driver updaten. Wat voor videokaart heb je?
 
Eens met Muurhond.

Voor het geval dat niet de oplossing blijkt te zijn :

mij overkwam hetzelfde met mijn 2e pc (1,5 jaar geleden). Om een heel lang verhaal kor(er) te maken:

ik moest de driverversie van mijn videokaart DOWNgraden om het probleem op te lossen en pas een versie of 2 a 3 NA de rampversie kon ik weer mee met de updates van de kaartdrivers.

Ik heb die pc nog steeds en elke nieuwe Detonator werkt inmiddels prima op die pc, maar ik zal nooit meer vergeten dat ik een bepaalde Detonator NIET kon gebruiken............................ (vraag mij niet welke, dat ben ik vergeten)
 
mijn kaart betreft / betrof een Geforce DDR256. Hij doet 't nu prima met de laatste Detonator, maar zoals ik in mijn vorige bericht schreef, is er een moment geweest dat een allernieuwte Detonator problemen met de opengl opleverde, terwijl een oudere versie dit probleem niet gaf.

Ik denk dat je er handig aan doet om eerst het advies van Muurhond op te volgen en als dat niet werkt, zou je kunnen denken aan een down-grade.
 
Bedankt Muurhond,

Nadat ik de aanbevolen driver van Nvidia gedowload had, start Mohaa prima op. Toppie!

groet,

Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan