mohaa spearhead cheats

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluysen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
ik heb sinds een week of 2 mohaa spearhead gekocht en ik zit zou graag wat cheats gebruiken( omdat ik anders echt niet meer weg kan) en ik zoek al de hele tijd op internet hoe ik het kan laten werken want iedere keer zegt hij draai de server met '+set cheats 1' en als ik hetzelfde doe zoals bij mohaa voor de cheats ( eigenschappen en dan bij doel) zegt hij nog altijd draai de server met '+set cheats 1' .

kan iemand mij helpen
DRINGEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i no mo als ik da doe gebeurt er nog altijd nx. dus da lukt nie!

mo wa bedoelen ze hier mee?"To enable cheat mode, start the game with the following parameters"??

Geplaatst door sluysen
mo wa bedoelen ze hier mee?"To enable cheat mode, start the game with the following parameters"??

Ga naar Start-Uitvoeren en typ de directory waar je MOHAA hebt geinstalleerd en
voeg het volgende toe: +set cheats 1 +set ui_console 1 +set thereisnomonkey 1 gevolgd door Enter.

Bijvoorbeeld: "C:\MOHAA\moh_spearhead.exe" +set cheats 1 +set ui_console 1 +set thereisnomonkey 1

Bijvoorbeeld zoals hieronder:

attachment.php

Bijlagen

• mohaa.jpg
    mohaa.jpg
    17,1 KB · Weergaven: 212
ik weet dat het mss dom klinkt maar moet je dan gewoon op deze computer klikken, dan naar de MOHAA spearhead files gaan en dan op et icoontje van spearhead klikken en dan op uitvoeren klikken?

ik heb uitvoeren niet, alleen maar uitvoeren als... en dan moet ik een wachtwoord ingeven en dat heb ik niet.

Het bovenste gedeelte is de aangepaste snelkoppeling van het spel MOHaa, de tweede is de snelkoppeling van spearhead.

Op je buroblad staat een snelkoppeling van spearhead,...ga hier op staan druk op je rechtermuisknop, eigenschappen en kopieer het gedeelte +set developer .... in de regel.

Dus er staat iets van E:\eagames\...\....exe" dan spatie en dan de regel zoals hieronder vermeldt staat (tweede).

"E:\EA Games\MOHAA\MOHAA.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

snelkoppeling om cheats te activeren.

spearhead
+set developer 1 +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

Code Effect
dog God Mode
fullheal Full Health
wuss All Weapons & Ammo
noclip No Clipping
(Go Through Walls)
notarget Invisibility
tele x y z Teleport to Location X Y Z
coord Show Current Location
listinventory List Inventory
gameversion Show Game Version
toggle cg_3rd_person 3rd Person View
giveweapon weapons/''weapon_name''.tik Give Weapon (See List)
maplist Generate List of Maps
map [map name] Warp to Level (See List)

mazzel,
Mike

dus gewoon naar eigenschappen gaan en dan dit:+set developer 1 +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1 erachter zetten??

Ja, het gedeelte wat er al staat dus ieta van exe"...dan een spatie en dan deze regel erachter.+set developer 1 +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

Mike

versie 1.11

Geplaatst door piepenbm
Ja, het gedeelte wat er al staat dus ieta van exe"...dan een spatie en dan deze regel erachter.+set developer 1 +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

Mike

Ik heb versie 1.11 en daar werken de cheats ook niet
wat te doen indien je versie 1.11 hebt?
op vele sites zeggen ze dat de cheats niet werken vanaf v 1.11

na wat zoekwerk vond ik deze...

Use cheats with v1.11 or higer
Just enter the target path as

+set cheats 1 +set ui_console 1 +set thereisnomonkey 1

Notice that there is no +set developer 1; and that +set cheats 1 and +set ui_console are switched.

mike

cheat voor versie 1.11 werkt bedankt

Geplaatst door piepenbm
na wat zoekwerk vond ik deze...

Use cheats with v1.11 or higer
Just enter the target path as

+set cheats 1 +set ui_console 1 +set thereisnomonkey 1

Notice that there is no +set developer 1; and that +set cheats 1 and +set ui_console are switched.

mike

bedankt mike
de cheat voor versie 1.11 werkt nu
je bent veel slimmer dan ik

freddy v

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan