MOHAA spearhead

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjlaarman

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2002
Hallo allemaal

ik heb een probleemtje met de installatie van spearhead. Ik heb Allied asault gekopiert van een andere computer. Dus niet geinstalleert, nu zegt m´n computer dat MOHAA niet geinstalleert is, kan ik hier iets aan doen??????(zie bijlage)

bvd.

Laarman

Bijlagen

• spearhead.jpg
    spearhead.jpg
    47,9 KB · Weergaven: 47
Een spel kan je niet kopieëren van de ene naar de andere computer, die moet je installeren.

Tiborv, dat werkt toch wel als je alle registervermeldingen aanbrengt??

Er zijn ook een hoop DLL's die in de map windows\system moeten worden gezet enz. Alle registerverwijzingen zelf plaatsen is niet simpel.

je hoeft het niet zelf te doen. Daar zijn progjes voor. Maar daar zullen we het op het forum maar niet over hebben. :D :D :D

Gjlaarman, waarom installeer je het spel niet gewoon opnieuw??

Dat weet ik wel, maar ik dacht, misschien is er een maniertje voor. Het spel werkt namelijk wel gewoon.

Laarman

Omdat ik de installatie Cd´s niet meer heb, weet iemand het adres van die hulp programs??????

bvd

Laarman

Hallo

Het vorige probleem is nu opgelost maar ik zit nu met het volgende:
Als ik Mohaa Spearhead opstart gaat alles goed, kan gewoon in het menu komen, maar als ik daarna een spel wil starten, begint ie met laden en dan opeens geeft ie een foutmelding. Ik zou echt niet weten waar het aan kan liggen, er wordt alleen gezegd dat er een fout is veroorzaakt in Mohaa, en dat het programma wordt afgesloten. Ook werkt het GELUID niet in het menu en de rest van het spel
Misschien dat iemand anders ook al een keer zoiets gehad heeft??

Bvd

Laarman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan