MOHAA 'times out'

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Ehz.

Telkens als ik via gamespy een server will joinen, dan krijg ik te zien 'server connection times out' nou zie ik in het console venster, dat de laatste patch versie moet downloaden, kan iemand mij een link geven waar ik die patch kan downen ?

En zelfs, in welke map ik die patch moet zetten:)
 
welke servers probeer je in te gaan ??
probeer eens een server met lage ping en kijk of je het daar ook krijgt .

een patch hoef je meestal niet in een map te plaatsen , hij vindt het zelf wel :) ( teminste met de games die ik speel ) .
en anders zit er meestal een readme bestand bij waar het in staat .

bij skins , mappen etc etc moet je het wel in een map plaatsen , kijk readme :D

succes
 
gedaan.

Okey, ik moet de patch 1.11 installeren, maar nou heb ik de illigalen vrsie, dus weet ik niet of ik de pacth van dutch, uk, italiano etc moet kiezen, weet iemand waar je dt kunt zien?
 
het gaat dus om een illigale :confused:

ik zal gewoon de dutch proberen , maar weet het niet zeker .
speel zelf geen mohaa
 
mohaa dutch draait bij mij goed, moest hem er ook opzetten, de uk/us wou niet, zei dat hij niet geinstalleerd was....:rolleyes:
 
je moet gewoon de nederlandse installeren, verder heb je behalve 1.11 ook nog 1.15 nodig.
dan heb je ook een nieuwe no-cd crack nodig

maar die weet je vast wel te vinden
 
neej.

Iets anders, ik heb het weer geprobeerd, met die patch 1.11, maar neej hoor, ik krijg steeds een fout van microsoft. En bij multiplay hetzelfde, dus ik gaat maar single playeren, en als ik het uitgespeeld heb, gaat ik verder met het probleem, 'Eerst dat rottige D-DAY halen :evil:
 
Re: neej.

Geplaatst door game-master
Iets anders, ik heb het weer geprobeerd, met die patch 1.11, maar neej hoor, ik krijg steeds een fout van microsoft. En bij multiplay hetzelfde, dus ik gaat maar single playeren, en als ik het uitgespeeld heb, gaat ik verder met het probleem, 'Eerst dat rottige D-DAY halen :evil:

Welke fout van Microsoft?
 
Koop het spel, dan ben je in één keer van alle problemen af. Installeren, patchen, spelen. Met de release die je nu hebt zul je nooit online kunnen spelen omdat je geen geldige key hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan