mohaa update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Géraar

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
Heeft er iemand een update voor medal of honor allied assault?

Indien iemand het heeft wilt u dan zo vriendelijk zijn om een link te geven dat ik aanklik en metteen begint de update te downloaden als je begrijpt wat ik bedoel.

Alvast bedankt

Waarom wil je een update, het spel hoort ook zonder updates of patches te werken.

MOHAA

Ik vraag hier gewoon een update heeft er hier dat iemand.

En indien je een update gevonden hebt heeft dan een link dat ik metteen kan beginnen downloaden.

Alvast bedankt...

Geplaatst door Wim1960
Waarom wil je een update, het spel hoort ook zonder updates of patches te werken.

de update is wel nodig om o.a. multiplayer te spelen.
anders heb je problemen met het inloggen.

als je updates zoekt zou je eens kunnen kijken op fileplanet.com of op de site van electronic arts.

MOHAA update patch

Maar hoe weet je als je de nl version hebt en de us version?

Re: MOHAA update patch

Geplaatst door Géraar
Maar hoe weet je als je de nl version hebt en de us version?

Misschien is de ene bedoeld voor een versie van MoHaa die compleet in Engels en dus waarschijnlijk illegaal, en de andere (gedeeltelijk) in het Nederlands en waarschijnlijk in de winkel gekocht...:rolleyes:

Als je de nederlandse versie hebt geinstalleerd en je wil de update doen naar de engelse dan moet je in je register iets aanpassen. Ga naar start => uitvoeren, tik daar "regedit" in.
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE => SOFTWARE => EA GAMES => Medal of Honor Allied Assault.
Daar zie je een map staan die een nummer als naam heeft. Het is voldoende om de laatste 3 cijfers naar 200 te veranderen. Dan moet het lukken om de update te installeren.

Greetz

@schemerzot
Nee dat moest je niet, je haalt een topic van 2003 naar boven.
Je hebt bij deze mijn aandacht. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan