mohaa verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo beste lezer(es),

Ik wil het spel Medal of Honor (mohaa) verwijderen van mijn PC, maar dat lukt me niet:
Via het cfg/software wordt ie niet verwijdert (ook niet via Veilige modus).

Is het aan te raden om alle mappen van dit spel dan maar handmatig te verwijderen en dan de regcleaner als laaste er over heen? Of is er nog een betere manier hiervoor?

Wie kan mij helpen hiermee?

groet,

Robin
:confused:

Ik doe dat via het programmaatje wholockme als je dat draait komt het onder je rechtermuisklik te staan in het dropdown menuutje. Als je er dan op klikt kun je zien welk programma het spel vasthoudt en kun je kiezen dat te stoppen. Daarna kun je het verwijderen.

Hoi Mumzel,

Ik heb de bestanden van het programma uitgepakt, maar het werkt niet. Bij dubbelklik op "install bat" zie ik in één tel het scherm ms-dos even, dan is ie weg.

dubbelklik ik op wholockme.exe dan krijg ik de vlgende melding:
No file name specified
usage:wholockme[m][f]filename
-m :display the dialogbox at the mouse position
-f : don't test if the file exists.'

wat doe ik fout?

groet,

Robin

Met wholockme schiet je hier niet echt op. Zoals je zelf aangeeft de hele map van MOH de vuilbak in kieperen en dan met Ccleaner erover heen gaan.

Ccleaner kan je vinden op www.ccleaner.com en vergeet niet bij de installatie de "Yahoo Toolbar" uit te vinken. (Zie de reactie van Buffy bij onderstaande handleiding [zie link])

Dan doe je stappen A en B van devolgende handleiding:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=217684

Hoi James,

Ik heb gedaan wat je zei, wat een goed cleanprogramma zeg! Ik denk dat de kopie van mohaa er af is.
Maar ik wil nu mohaa origineel installeren en dat lukt nog steeds niet. Krijg het InstallShieldWizard met de 3 keuzen Wijzigen, Herstellen en Verwijderen.
Als ik doorga doet ie niks en er verschijnt ook geen verzoek om een code.

Heb je nog ideeen?

groetjes,

Robin
:(

Laatst bewerkt:
Sorry, ik las je antwoord, maar toen moest ik plots weg. En nadien was ik het vergeten. :o

Kan je even naar de registereditor gaan?
Start >> Uitvoeren
Typ regedit en druk op OK.

Zoek naar volgende map:
HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products\

Deze map zal nog meer mapjes bevatten met nummers zoals
1050D92A2A20DD84CBB1902B4760EFB9

Klik op deze mapjes en kijk telkens in het rechtervenster. Daar zie je staan van welk programma het is.
installer_products_works.gif

Ga na of je programma er eventueel bij staat. Als dat zo is, klik je met rechts op het mapje (met de lange nummer) en neem je verwijderen.

Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software
Kijk of er een mapje van jouw software bestaat in de map software. Als dat zo is, verwijder je het.

Sluit de Registereditor.

Probeer opnieuw.

Beste James,

Echt toevalig! Vanmiddag voordat ik jou bericht las, had ik via het internet de volgende site gevonden, met de oplossing. Het is zoals jij ook zegt een reigstersleutel die er uit moest.
Spel draait prima, net getest (daarna meteen naar de help.mij om te zeggen dat het probleem opgelost is).

Dit is de site
http://www.tipwereld.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=645&sid=2d1120198a84c29fec7eaf1160d3fd77

dank voor de tijd en moeite.

Groetjes,

Robin

:thumb:

Ah het was HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\

Ik vond ze niet meer :D Ik wist dat er nog ergens een uninstall map was.

Probleem opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan