mohaa vraagjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Ik ben van plan om mohaa, of spearhead te kopen. daaropm effe paar gekke vraagjes.:

1) Wat is het verschil tussen mohaa, en mohaa spearhead. (spearhead is volgens mij ander deel!?)

2)is spearhead een stand-alone-versie. of moet je er mohaa voor hebben.

3) hoe duur kost het ongeveer voor beide spellen.

Mohaa

Hallo Game-Master
antwoord op vraag 1 + 2:
Medal of HonorAA-Spearhead is een expansionpack, je hebt dus Mohaa nodig om dit te spelen.
Met Spearhead kun je online tegen elkaar spelen, dit doe ik bijna dagelijks (erg verslavend)
3: De prijzen op dit moment weet ik niet, maar je mag toch wel rekenen op een bedrag van 50 tot 70 Euri.

Als je van online gamen houdt, kan ik je het zeker aanraden om het spul te kopen.
(misschien kom ik je dan nog wel tegen in de multiplayer.)

Suc6, Jawe

moh - aa kun je ook online spelen en alhoewel dit spel al 2 jaar oud is is het nog zeer in trek.. , laatst zag ik op marktplaats nog een versie te koop aangeboden. erg neutraal kan ik niet zijn in advies omdat ik verslaafd ben aan mohaa -aa multiplayer.
aanrader dus...

Re: Mohaa

Geplaatst door Jawe
De prijzen op dit moment weet ik niet, maar je mag toch wel rekenen op een bedrag van 50 tot 70 Euri

Dat lijkt me nogal veel, MOHAA is al een vrij oud spel en het zal zo onderhand toch wel in de budgetbakken te vinden zijn.

zeker.

Lekker prijsje:p maargoed, ik heb effe de multiplayer demo gedownt.En was wel gaaf met zoon sniper, dus ik heb besloten eerst effe eht spel in de winkel te kopen (honorAA) en dan later de expansion pak. Dus mensen bedankt voor de uitleg;):p :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan