Mohaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Ik heb sinds kort een klein netwerkje gevolg hiervan is dat ik bij MOHAA bijna in geen 1 server meer kan komen :mad: weet iemand een oplossing

Krijg je geen fout te zien bij het opstarten van het spel ??

Kan je daar niet ff een screen van maken ??
En als bijlage toevoegen

Ja dan weet ik het ook niet. Misschien iets met je firewalls, of spel ff opnieuw installeren

Je moet er toch wat voor over hebben om je spel goed te laten draaien anders komen we er nooit uit :( vrees ik

excelsior vroeg iets over een firewall. Heb je die? Zoja, probeer dan eens wat er gebeurt als je die even uitzet.

Ik heb dit probleem ook...
Ik heb ook een firewall (NIS 2003)
Ik kom in weinig servers, dit is voor mij echt een raadsel

Krijg je een melding? En wat gebeurt er als je je firewall uitzet. Ik heb NIS 2002. Soms zet ik hem even uit op het moment van verbinding maken en zet hem weer aan zodra er verbinding is. Dat wil nog wel eens goed gaan.

Nee ik krijg geen melding maar wel iets van Server is vol ofzo
Ik zal het eens probere zonder NIS (btw ik heb spearhead ik weet niet of dat uitmaakt ?)

Als de server vol is kan je proberen wat je wilt. Je zal denk ik moeten wachten tot er wat personen zijn vertrokken.

Ow vergete te melden:
Er staat bij zon server bijv 15/20 en dan ga je er in en dan zit ie ineens vol. Dan kijk je weer en dan staat er gewoon nog 15/20

hallo dit is mijn vraag ik heb NIS 2003 maar ik weet niet hoe ik die firewall tijdelijk moet uitzetten en als het dan lukt kunnen ze dan niet zomaar in mijn computer komen

Dan kunne ze wel in je computer kome maar dat zal wel niet gebeure
Rechtse muisklik op het wereldbolletje en dan uitschakelen

ja maar voor dat ik het netwerk had die die het gewoon met NIS 2003 aan dusssssssssssssssssss.......................
:8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan