mohradiant compile error

Status
Niet open voor verdere reacties.

ocatie

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
31
Ik ben nu bezig met een map te maken voor Medal of Honor. mMaar steeds als ik mijn map wil compile geeft ie een error.

==================
Running bsp command...

q3map -v -gamedir ../mohaa/ C:\Documents and Settings\Ocatie\Bureaublad\MOHAATools\mohradiant\lol.map


C:\Documents and Settings\Ocatie\Bureaublad\MOHAATools\mohradiant>q3map -v -gamedir ../mohaa/ C:\Documents and Settings\Ocatie\Bureaublad\MOHAATools\mohradiant\lol.map
---- q3map ----
verbose = true

************ ERROR ************

Q3MAP Version 1.34

-info - get information about the map
-light - get taunted
-vis - perform vising on the map

BSP options
-threads [num] - specify how many threads to use
-v - verbose
-nowater
-nofill
-nodetail
-nohint
-fulldetail
-onlyents
-onlytextures
-nosubdivide
-leaktest
-verboseentities
-nocurves
-notjunc
-expand
-detailterrainborders - force terrain mesh boundaries to be flagged max detail
-tmpout
-fakemap
-all
-fast
-nomerge
-snapdistance [distance] - vertex coordinates within [distance] of a grid point
will get snapped to the grid. Default = 0.1
-lightmapdensity [density]
-smoothangle [angle] - vertex angles less than this will get smoothed
-gamedir [gamedir] - file path to the game executable
-moddir [moddir] - mod subdirectory of gamedir
-blocksize [size] - bsp chopped up into blocks of size [blocksize].
blocksize 0 disables this option. Default = 1024
-chopblocklast - do blocksize chops after other chops
-nomanvis - disable manual vis
-nostatic - disables The Addition of Static Collision Masks to the scene
-visiblestatic - makes the Static Collision Masks use a visible shader

completed.
Run time was 0 hours, 0 minutes and 1 seconds

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?:thumb:
 
het is al weer wat jaartjes geleden dat ik met Mohaa mapte, ben daarom veel vergeten van Radiant mappen, maar wat ik me wel herinner ervan is dat ik 2 verschillende radiant versies gebruikte (meen 3.8 om te mappen en 3.11 om te compilen), 3.8 gaf altijd een onverklaarbare error.

helaas geeft je compile log die je poste niet veel verklaring, kan met verbose = true niet zoveel.

heb je de map al eerder gecompiled, en zoja, deed hij het toen wel, en wat heb je daarna erbij gebouwd?

leon
 
bedankt maar ik heb al een andere manier gevonden.
als ik mijn maps open kan ik niet compile, maar als ik ze in een lege man load, kan ik hem 1 keer compilen. daarna geeft ie weer die error.
maar tog bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan