Molex

• Onderwerp starter Onderwerp starter SoF
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SoF

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Wet niet of mijn vraag hier goed staat het heeft wel iets van modden weg dus .............

Ben dus druk bezig om een kast te modden ( premod window ) alleen zijn de voeding kabels te kort en ik wil hier en daar wat veranderen.
Ik ben dus op zien naar losse ( zelf te knijpen ) molexen die gebruikt worden voor de Hd/cd spelers te voeden.
Hellaas kan ik ze nergens vinden.
Conrad heeft alleen de 2 pins uitvoering, de enige die ze heeft ( volgens website ) is een bedrijf die dus alleen leverd aan andere bedrijven.

Weet iemand waar ik deze kan vinden ???

SoF

je kan de draad ook altijd langer maken door er een stuk aan te solderen...

Bij een beetje electronicazaak kun je van die stekkers kopen die je op een bestaande kabel kunt prikken.

Verder verkopen computerwinkels korte en langere verlengkabeltjes. Makkelijk zijn de zogenoemde Y kabels. Hierdoor verleng je de kabels en houd je een extra stekkertje over.

Geplaatst door Tiborv
Bij een beetje electronicazaak kun je van die stekkers kopen die je op een bestaande kabel kunt prikken.

Verder verkopen computerwinkels korte en langere verlengkabeltjes. Makkelijk zijn de zogenoemde Y kabels. Hierdoor verleng je de kabels en houd je een extra stekkertje over.

Tja... :o

Waarom moeilijk als makkelijk ook kan he... :thumb:

Tja de vraag lezen is nog al moeilijk .......

zal wel aan de buiten temperatuur liggen.

in ieder geval heb ik ze nu dus .........

SoF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan