MOM.Implememtation,version

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwijndrecht

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
28
Bij het opstarten van mijn computer, krijg ik steeds een popupschermpje te zien, met de volgende woorden.

Kan het bestand of assembly MOM.Implememtation, Version=2.0.2783.37195,Culture=neutral,PublicKeyTohen=906a9c70f846762e of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden.
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Het zou me een zorg zijn wat het systeem wel of niet kan vinden. Het moet gewoon opstarten zonder problemen.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit schermpje blijvend kan verwijderen. Want volgens mij doet het verder niets af of aan mijn computer.
vr.gr.
Casper:(
 
Start -> Uitvoeren -> regedit.exe
Zoek (=Ctrl-F) naar de waarde van public-token, vlgs. je melding is dat: 906a9c70f846762e
Maak een schermafdruk en post die hier op het forum. Schermafdruk maken en uploade kan d.m.v. de instructies uit mijn 'handtekening'.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
opgelost

Sorry dat het zo lang duurde, maar ik was al begonnen om een eerder gemaakte image terug te zetten. Natuurlijk is het een vrij kale image, maar wel een schone. Nu ben ik dus bezig om heel veel programma's opnieuw te instaleren. Na elk programma start ik de pc opnieuw op. Dan kan ik precies zien waar de fouten zich bevinden. Tot nu toe gaat alles goed.
Dus het probleem doet zich nu niet meer voor.
Bedankt voor de antwoorden.
Casper:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan