MOM.Implementation

• Onderwerp starter Onderwerp starter appy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

appy

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Bij het opstarten van de Toshiba computer, Windiws 7, 64 bits, komt de volgende melding:

Kan bestand of assembly MOM.Implementation of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden.
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
OK

Ik hoop dat jullie weten wat dit betekent en wat ik er aan kan doen.

Bij voorbaat dank voor de medewerking.

Ik heb de eerste oplossing geprobeerd, maar dat lukte niet. Ik kon NET Framwork 2.0 niet installeren, omdat dat al geïnstalleerd was.

Toen heb ik de volgende oplossing geprobeerd. Helaas kon ik daarna het systeem niet meer opstarten. Uiteindelijk wel na systeemherstel, maar nu blijft de mededeling na het opstarten verschijnen.

Als het verder geen consequenties heeft, wil het maar laten zitten. Mijn vrouw klikt de mededeling weg na het opstarten. Als de fout wel problemen veroorzaakt, dan hoor ik graag wat ik er aan kan doen.

Misschien verdwijnt het wel als Windows 10 wordt geïnstalleerd. :)

Hallo Mik,

Ik heb ccleaner laten draaien, maar de melding blijft komen. Mijn vraag is nu: Kan het kwaad? Mijn vrouw klikt de melding nu gewoon weg en alles werkt naar genoegen.

Ik hoor graag of ik het kan laten zitten.

Alvast weer bedankt.

appy

Het kan niet direct kwaad en als het voor je vrouw geen probleem is om de melding weg te klikken zou ik het zo laten.
Wat je nog zou kunnen proberen is onder run>msconfig>opstarten kijken of daar een vermelding staat over het Ati Catalyst Control Center o.i.d. en die uitvinken.
Maak van tevoren even een systeemherstelpunt.

Bedankt voor de laatste tip. De melding verschijnt niet meer.

appy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan