hoi allemaal
zoals in mijn andere topic staat heb ik een i7 pc aangekocht een paar dagen geleden
nu gebruik ik mijn pc hoofdzakelijk voor via nieuwsgroepen films downloaden , internetten , films kijken en evt avi omzetten naar vt-s vob bestanden
maar dat laatste komt niet zo veel voor
mijn pc is dus eigenlijk mijn tv want ik kijk zowat heel de avond films en series op mijn pc
ik heb er geen tv kaart in zitten want alles download ik direct op mijn pc
nu had ik bij aankoop van de pc nog niet gelijk genoeg geld voor een goede monitor
het sparen gaat best snel dus ik ben me al wel aan het orrienteren voor een monitor
nu wil ik sowieso een monitor die een beeldkwaliteit heeft wat vergelijkbaar is met game kwaliteit dus gewoon haarscherp en minimaal full hd of hoger als dat binnen budget valt
ik zat te denken aan een 24" monitor
ik zit zo'n 70 a 80cm van mijn monitor af
ik ga namelijk zelf een soort van bureau maken vat voor een deel over mijn bank valt en waar mijn pc dan in staat net naast de bank
ik heb een bank met hele brede leuningen dus het bureau valt maar met een hoekje van 20 x 20 cm over mijn bank heen
plek genoeg dus
ik kan zo lekker relaxted vanuit mijn bank films kijken en internetten
het budget is zo'n max 250 a 300 euro maar liever rond de 200 euro +/-
maar het belangrijkste is voor mij dat het beeld gewoon mooi is
3d hoeft er absoluut niet op
ik wordt daar altijd misselijk van helaas
ik hoop dat jullie ideeen hebben hiervoor
ik zat zelf hieraan te denken
http://mycom.nl/desktops-randapparatuur/monitoren/tft-monitoren/69070/samsung-24-ls24c750ps-led
deze scoort erg goed in testen en ik lees er positieve verhalen over
alvast bedankt allemaal
gr ruud
zoals in mijn andere topic staat heb ik een i7 pc aangekocht een paar dagen geleden
nu gebruik ik mijn pc hoofdzakelijk voor via nieuwsgroepen films downloaden , internetten , films kijken en evt avi omzetten naar vt-s vob bestanden
maar dat laatste komt niet zo veel voor
mijn pc is dus eigenlijk mijn tv want ik kijk zowat heel de avond films en series op mijn pc
ik heb er geen tv kaart in zitten want alles download ik direct op mijn pc
nu had ik bij aankoop van de pc nog niet gelijk genoeg geld voor een goede monitor
het sparen gaat best snel dus ik ben me al wel aan het orrienteren voor een monitor
nu wil ik sowieso een monitor die een beeldkwaliteit heeft wat vergelijkbaar is met game kwaliteit dus gewoon haarscherp en minimaal full hd of hoger als dat binnen budget valt
ik zat te denken aan een 24" monitor
ik zit zo'n 70 a 80cm van mijn monitor af
ik ga namelijk zelf een soort van bureau maken vat voor een deel over mijn bank valt en waar mijn pc dan in staat net naast de bank
ik heb een bank met hele brede leuningen dus het bureau valt maar met een hoekje van 20 x 20 cm over mijn bank heen
plek genoeg dus
ik kan zo lekker relaxted vanuit mijn bank films kijken en internetten
het budget is zo'n max 250 a 300 euro maar liever rond de 200 euro +/-
maar het belangrijkste is voor mij dat het beeld gewoon mooi is
3d hoeft er absoluut niet op
ik wordt daar altijd misselijk van helaas
ik hoop dat jullie ideeen hebben hiervoor
ik zat zelf hieraan te denken
http://mycom.nl/desktops-randapparatuur/monitoren/tft-monitoren/69070/samsung-24-ls24c750ps-led
deze scoort erg goed in testen en ik lees er positieve verhalen over
alvast bedankt allemaal
gr ruud