Monitor aansluiten op Imac

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmac

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Hallo, ik heb zojuist een t220hd monitor van samsung aangeschaft . deze monitor heeft een tv tuner. hij is mac compatible en ik wil deze monitor aansluiten om mijn imac. Weet iemand of dat mogelijk is en welke kabels en uitgangen je daarvoor nodig hebt?
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Heb je een nieuwe iMac of een oudere?

Op de nieuwe zit een mini-DVI als het goed is, dat is van achter gezien de meest rechtse (Degene het dichtst bij de steun)

Afhankelijk van je tweede monitor zul je daar een mini-DVI naar DVI of naar VGA kabel t.w.v. €19,- voor aan moeten schaffen.

Ik heb de 24-inch: 2.8GHz. Dus als ik het goed begrijp heb ik slechts van mini-dvi naar dvi kabeltje nodig. Ik sluit ook digitenne op mijn nieuwe monitor aan, zitten mijn imac en digitenne elkaar dan niet in de weg, kunnen ze allebij tegelijkertijd aangesloten zijn?

Kijk voor de zekerheid even aan de achterkant van je iMac of je daar een icoontje voor een beeldscherm ziet staan.

Voor zover ik weet zal het geen conflict op leveren omdat je iMac op DVI wordt aangesloten en digitenne op de TV-, Component- of HDMI-poort. Het zal dan alleen een kwestie zijn van het juiste signaal selecteren op je monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan