Monitor blijft blinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

simootje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2015
Berichten
1
Hallo mijn naam is Simoo,

Mijn monitor blijft steeds blinken telkens als ik mijn muis beweeg. Het ligt niet aan mijn monitor maar aan mijn computer.
Ik heb een HP Pavillion ELITE HPE SERIES, ik heb het al uitgeprobeerd bij mijn televisie (VGA kabel erin gezet) en hij blijft nog steeds blinken. Kunnen jullie mij a.u.b helpen? En als ik het opneem (record) dan zie je niet dat mijn beeldscherm flasht .. ik zelf denk dat het aan de kabel ligt.

Dankuwel.
 
Hallo, leuk dat je op het forum bent.
Probeer verder dingen uit te sluiten en kijk of de computer dit flitsen nog altijd doet wanneer je in veilige modus opstart. Als het dan goed is dan kan je proberen terug te gaan naar een systeemherstelpunt. Een bootbare schijf er in doen, zoals de Windows DVD, kan natuurlijk ook om te kijken of het aan het systeem ligt. Als het je dichter bij een oplossing brengt dan zou het de grafische driver of de muis driver kunnen zijn. Probeer de muis eens in een andere poort.

Voor zaken uit te sluiten zou je een kabel, grafische kaart en computermuis kunnen lenen via Peerby, dat is dingen lenen bij mensen uit de buurt.

Uiteindelijk eventueel de soldering en componenten op het moederbord controleren, met extra aandacht voor loszittende en opgezwollen condensatoren (de zwarte kokertjes). Chips kunnen een heel klein putje hebben als die stuk zijn en van binnen kortgesloten. Veel geluk. Alfred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan