monitor blijft op standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
me monitor blijft op standby hangen wat ik ook doe beeld geeft hij niet.
ik zit intussen wel op een andere monitor maar me vorige was beter.

ze hebben mij wel eens verteld dat hij dan overleden is en het maken niet meer waard is.

Al een andere geprobeerd, kan ook aan je videokaart liggen namelijk.

ik zit op het moment op een andere monitor .

heb een spliter er tussen hangen nu om dus met me instelingen te klooien maar wat ik ook doe die monitor blijft op standby .

:confused: is er mischien een pinnetje van je monitor connector naar binnen geschoten?

ik had dat laatst ook

Of verbogen zodat die plat ligt in de connector

de stekker is het ook niet denk dat ik het ding dood moet verklaren of er moet een elektro goeroe weten welk onderdeel vervangen moet worden.

vroeger maakte ik radio,s en tv,s dus vervangen is voor mij geen probleem.

maar de techniek is zover vooruit gegaan dat ik zo niet weet waar het aan kan liggen .

Je energieinstellingen misschien? te vinden in je configuratiescherm.

hitman61

het gekke is andere monitoren doen het wel ook op me splitter maar deze blijft uit

Je energieinstellingen misschien? te vinden in je configuratiescherm.

hitman61

das de 2de keer al het zelfde antwoord

als de rest het doet via de spliter dan moet deze het ook doen hij doet zelfs niks op eenandere pc. ja op standby staan. maar als hij daar voor gemaakt was hadt hij de helft van de onderdelen ook niet nodig en was hij de helft goedkoper .:D

we gaan het record monitor werpen er wel mee vestigen :D voor 15 euro is er wel ergens een 2de handsie op de rommel markt denk ik waneer we met het ding gaan werpen ombekent maar filmpjes en foto,s zullen wel op www.battlefreaks.com komen te staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan