Monitor brand groen power lampje ..maar geen beeld ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hennie 26

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2000
Is dit het einde van dit scherm ?
Het powerlampje springt van oranje naar groen als ik de monitor inplug , maar helaas geen beeld
Met dualview net zo schakel ik hem in springt die wel over , het lijkt alleen net alsof het beeld niet aanspringt

Wie weet of dit het einde is ....

Groeten
Hennie

aangepast , niet goed gelezen sorry?

Laatst bewerkt:
klinkt hetzelfde als het probleem wat ik heb... is het een IIyama soms?

bij mij treedt het op als de pc standby / uit is geweest. Wat vaak helpt is de stroom + signaal stekkers losmaken, en weer aansluiten.

Als dat niet direct helpt, de monitor aansluiten op een andere pc (als je die hebt tenminste), waarop die dan ineens wel beeld geeft...
daarna weer op de gewone pc aansluiten, en nooit meer de pc uitzetten

dat doe ik tenminste :D

Geprobeerd...

Ik heb het op meerdere PC s geprobeerd ,...
Helaas helpt dat niet
Monitor power lamp blijft groen branden , helaas geen beeld ,
Toch maar eens opendraaien dat ding , kijken of er een kabeltje ergens loszit , want wegbrengen kost bijna meer dan een nieuwe Novita 17 Inch , PS het gaat om een Compaq MV740.....
Misschien mensen met nog meer tips,
Stekker aansluiting is goed , alleen praat ik dan wel over de aansluiting die de computer in gaat , van de monitorzijde durf ik weinig te zeggen , ik heb wel blauwe vloeistof (opgedroogd gezien) op het begin van de deeltjeskanon ?? of hoe dat ook mag heten , het halsvormige begin van de beeldbuis , lijkt mij ook niet best ?)

Die 'opgedroogde blauwe vloeistof' is niks ernstigs, dat is het borgmiddel voor het afstellen van de beeldbuis.

Volgens Compaq kan het voorkomen dat de monitor geen beeld geeft als het monitor.inf file niet gebruikt wordt, dus hun advies installeer het .inf file.
Let op, er staat dan wel dat het bestand bedoelt is voor de M720 maar volgens de heren schijnt dat het goede bestand te zijn.
http://h18007.www1.hp.com/support/files/monitors/m720.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan